Merlin sprzedaje z BiznesNet'em

Opublikowano: 5 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualna księgarnia Merlin oraz BiznesNet, wdrożyły opracowany na podstawie obserwacji potrzeb swoich użytkowników, nowy system eksponowania oferty Merlina na łamach serwisu BiznesNet.pl. Ekspozycja jest zintegrowana z wortalem, co pozwala zbudować nowy kanał komunikacji z potencjalnymi nabywcami książek oraz oferuje internautom wartość dodaną w postaci integracji różnych źródeł informacji.

Propozycja BiznesNet.pl oraz Merlin.com.pl to nowy, skuteczny sposób docierania do klientów. Ponad 16 tysięcy pozycji z kilkunastu kategorii tematycznych znajdujących się w ofercie sklepu Merlin pojawia się obecnie nie tylko w specjalnym dziale księgarskim na www.biznesnet.pl, ale także w innych sekcjach serwisu, tematycznie zgodnych z zagadnieniami poruszanymi w prezentowanych książkach. I tak, użytkownikowi przeglądającemu aktualności ze świata marketingu, przedstawiane są pozycje dotyczące tej właśnie dziedziny. Internauta może zapoznać się ze stosownym opisem książki oraz nabyć ją bezpośrednio na stronach BiznesNet.pl.

Podobny zabieg ma miejsce na łamach newsletterów, wysyłanych do ponad 5000 subskrybentów. W nawiązaniu do tematu przewodniego, opisywane są w nich pokrótce adekwatne pozycje książkowe a podany link prowadzi czytelnika bezpośrednio do strony z obszerniejszym ich opisem oraz formularzem zakupu.

„W przypadku większych zamówień np. na kwotę powyżej 200 zł, dostawa książek jest gratisowa, w innych sytuacjach koszt dowiezienia zakupów jest naprawdę niewielki, nie sięga bowiem nawet 10 zł” – zapewniają przedstawiciele księgarni.

Dostarczone przez Merlin i BiznesNet rozwiązanie jest projektem godnym uwagi, ponieważ wychodzi poza standard zwykłej afiliowanej wersji księgarni na stronach biznesowego serwisu internetowego. To pomysł stworzony z myślą o kliencie, usprawniający przepływ informacji oraz nadający całej komunikacji bardziej logiczną i użyteczną strukturę.

„Tego typu integracja, łącząca specjalistyczną ofertę informacyjną serwisu z dopasowaną do niej np. ofertą księgarską, ma szansę rozwinąć się stwarzając nowy kierunek działań sklepów internetowych w ogóle. Kompleksowy charakter usług świadczonych online jest bowiem coraz bardziej doceniany przez odbiorców.” – podsumowuje Michał Faber, prezes BiznesNet SA.

http://www.merlin.com.pl
http://www.biznesnet.pl

Sylwester KozakMerlin sprzedaje z BiznesNet'em

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.