Michał Bonarowski od 1 lipca 2009 jest dyrektorem działu Consumer Media w wydawnictwie IDG Poland SA. Odpowiada za pion konsumencki w skład, którego wchodzą serwisy internetowe oraz miesięcznik komputerowy PC WORLD.
Poprzednio Michał Bonarowski pełnił funkcję dyrektora wydawniczego i redaktora naczelnego portalu Onet.pl, a wcześniej pracował m.in. dla Tygodnika Polityka, miesięcznika Businessman Magazine, Gazety Bankowej oraz realizował projekty medialne dla stacji telewizyjnych, m.in. TVP2 i TVN24.
– Obecne zmiany na rynku mediów będą wymagać od wydawców zmian w strategiach medialnych. – powiedział Michał Bonarowski. Dlatego cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu tworzącego najważniejsze media o technologiach informacyjnych w Polsce.
– Michał Bonarowski wnosi ze sobą idealną mieszankę doświadczenia w dziennikarstwie IT i w szeroko rozumianych mediach elektronicznych. – mówi Kazimierz Szot prezes IDG Poland – Jestem przekonany, że w świetnym stylu poprowadzi IDG Consumer Media, tak byśmy na długie lata utrzymali pozycję lidera w naszym segmencie rynku.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!