Microsoft Business Solutions-Axapta w firmie TAKT

Opublikowano: 24 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Microsoft Business Solutions, wiodący producent systemów wspomagających zarządzanie klasy ERP II (ERP i e-biznes) dla organizacji średniej wielkości, poinformował dziś, że firma TAKT lider na rynku tłoczni CD i DVD w Polsce, wybrał system Microsoft Business Solutions-Axapta. Wdrożenie przeprowadza jeden z największych partnerów Microsoft Business Solutions, firma FiM Consulting – czołowy dostawca usług doradczych.

Umowa na zakup i wdrożenie systemu Microsoft Business Solutions-Axapta została zawarta 18 czerwca 2003 roku. Wdrożenie rozpoczęło się 1 lipca, start produkcyjny systemu zaplanowano na styczeń 2004 roku.

Zakres funkcjonalny wdrożenia obejmuje następujące moduły:
– finanse,
– sprzedaż,
– zakupy,
– magazyny,
– produkcja,
– CRM.

Z systemu będzie korzystało 30 użytkowników.

„O wyborze systemu Microsoft Business Solutions-Axapta zadecydowała nowoczesna technologia gwarantowana przez firmę Microsoft Business Solutions, zakres funkcjonalny oraz wyjątkowa elastyczność systemu Axapta. Czynniki te stwarzają warunki nieskrępowanego rozwoju i gwarantują zaspokojenie potrzeb firmy dziś i w przyszłości”, powiedział Zbigniew Urban – koordynator projektu ze strony TAKT.

Wdrożenie systemu Microsoft Business Solutions-Axapta ma umożliwić firmie TAKT uporządkowanie procesów biznesowych, zwiększenie wydajności i efektywności produkcji, szybszą i sprawniejszą obsługę klienta, a co za tym idzie zwiększenie konkurencyjności wobec podmiotów zagranicznych oraz spełnienie wymagań jakościowych obowiązujących w Unii Europejskiej.

http://www.navision.com/pl

Sylwester KozakMicrosoft Business Solutions-Axapta w firmie TAKT

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.