Microsoft Business Solutions w sektorze energetyki cieplnej

Opublikowano: 25 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Microsoft Business Solutions (d. Navision Software Polska, obecnie dział firmy Microsoft Sp. z o.o.) producent systemów wspomagających zarządzanie klasy ERP II, poinformował, że Przedsiębiorstwo Komunalne Therma Sp. z o.o. wdrożyło system Microsoft Business Solutions-Navision (Navision Financials w wersji 2.60 PL). Wdrożenie zrealizował partner Microsoft Business Solutions, oddział firmy Kelvin Spółka z o.o. z Bielska-Białej.

Wdrożenie objęło uruchomienie modułów:
Księga Główna częściowo, obejmuje ustawienia planu kont, automatów księgowych,
Energia Sprzedaż (billing),
Energia Zarządzanie bazą technologiczną (węzły, sieci cieplne, urządzenia).

Firma Kelvin Sp. z o.o. dodatkowo:
wykonała interfejs umożliwiający eksportowanie danych do zewnętrznego programu finansowo-księgowego,
opracowała interfejs do programu Calidius, który umożliwia obliczenia hydrauliczne sieci,
zapewniła współpracę z programem CadTherm, mapą cyfrową terenu stworzoną na bazie AutoCad’a i informacji pobieranych z systemu Navision.

Wdrożony przez firmę Kelvin system działa w sieci lokalnej, obejmującej serwer wraz z bazą danych MS SQL Server 2000 oraz 11 jednoczesnych stacji klienckich.

„Korzystamy z systemu Microsoft Business Solutions-Navision od grudnia 2002 r. i wysoko oceniamy możliwości tego rozwiązania. Dzięki kompetencjom konsultantów z firmy Kelvin system Navision został dostosowany do profilu naszej organizacji tak, że w pełni możemy wykorzystać możliwości, jakie oferuje to elastyczne narzędzie” powiedział Jerzy Pisowicz, dyrektor ds. technicznych Przedsiębiorstwo Komunalne Therma Sp. z o.o.

http://www.navision.com/pl

Sylwester KozakMicrosoft Business Solutions w sektorze energetyki cieplnej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.