Firma Microsoft przedstawiła ceny tabletu Surface, który zadebiutować ma a rynku 26 października. Zapowiada się ciekawa rywalizacja z iPadem firmy Apple.
Tablet Surface zaprezentowany został w czerwcu tego roku. Najciekawsze jest jego „opakowanie”. Urządzenie posiada specjalne magnetyczne etui skrywające dotykową klawiaturę i gładzik.
Surface dostępny będzie w trzech wersjach:
- z 32 GB przestrzeni na dane, ale bez dołączonej klawiatury za 499 dolarów;
- 32 GB z klawiaturą za 599 dolarów;
- z 64 GB przestrzeni i klawiaturą za 699 dolarów.
Wraz z premierą, która zaplanowana jest na 26 października, dostępne będą również akcesoria – w tym klawiatura w różnych kolorach, która kosztować będzie 119,99 dolarów.
Microsoft zdecydował się na cenową konkurencję z iPadem firmy Apple – najtańszy model tego tabletu również kosztuje 499 dolarów. Sytuacja może się jednak zmienić już 23 października – to wtedy odbędzie się konferencja prasowa Apple, na której zaprezentowany ma być iPad mini.
Ukazała się także pierwsza reklama telewizyjna tabletu Surface. Przypomnijmy, że dwa dni temu ukazała się też reklama systemu Windows 8.
http://www.youtube.com/watch?v=8mSckyoAMHg&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.