Kraków został wybrany na główną siedzibę polskiego oddziału Air Bites, dostawcy szybkiego Internetu bezprzewodowego. Strategia cenowa firmy zakłada zwiększenie dostępności szerokopasmowego Internetu dla klientów indywidualnych w całej Polsce. W pierwszej kolejności Air Bites zamierza objąć zasięgiem punktów dostępowych wszystkie krakowskie i warszawskie osiedla, a następnie rozszerzyć działania na kolejne miasta Polski.
Air Bites pojawił się w Polsce wiosną tego roku, w przeciągu kilku miesięcy zyskał ponad tysiąc klientów na terenie Krakowa i Warszawy. Firma planuje nawiązanie ścisłej współpracy z właścicielami sieci osiedlowych i innymi dostawcami Internetu, poszukuje też partnerów franchisingowych do dystrybucji swoich usług. Docelowo firma zamierza otworzyć oddziały we wszystkich większych miastach Polski, tak aby klient płacąc jeden abonament mógł korzystać z Internetu na terenie całego kraju.
Planując wejście na rynek środkowoeuropejski zarząd firmy zdecydował się na utworzenie oddziału w Polsce. 'Na siedzibę firmy wybrano Kraków, ze względu na duży potencjał ekonomiczny tego miasta oraz jego strategiczne położenie w centrum Europy Środkowo-Wschodniej. Liczbę mieszkańców w samym Krakowie szacuje się na około 800 tys., co daje blisko 300 tys. gospodarstw domowych, do których chcemy trafić z naszą ofertą.’ – mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w Air Bites.
Air Bites korzysta z technologii WiFi. Sieć bezprzewodowa do przesyłania informacji wykorzystuje fale radiowe. Urządzenie nadawczo-odbiorcze, zwane punktem dostępowym (Access Point), łączy się z siecią kablową z użyciem standardowego okablowania. Sieci bezprzewodowe zapewniają identyczną funkcjonalność jak sieci kablowe, bez fizycznych ograniczeń samego kabla.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.