URSA International, europejski producent materiałów izolacyjnych, wybrał agencję K2 jako centralnego partnera w realizacji projektu internetowego obejmującego 11 krajów.
Agencja interaktywna K2 rozpoczęła współpracę z centralą firmy URSA International w Niemczech. W ramach tej współpracy, K2 przygotuje i zrealizuje kompleksowy projekt obejmujący równolegle 11 krajowych serwisów internetowych klienta.
Celem projektu od strony kreatywnej jest ujednolicenie wizerunku marki URSA na poszczególnych rynkach oraz silniejsze komunikowanie jej nowego pozycjonowania, opartego na eksperctwie pracowników, kompleksowości rozwiązań oraz partnerskich relacjach z klientami. Od strony technologicznej, projekt zawiera natomiast szereg zaawansowanych rozwiązań ułatwiających potencjalnym klientom dokładne poznanie oferty, dobór rodzaju i ilości produktu oraz nawiązanie kontaktu z przedstawicielami URSA. Ze względu na zakres oraz złożoność projektu został on oparty na systemie RedDot CMS, dzięki któremu jego realizacja i późniejszy rozwój będzie maksymalnie efektywny pod względem kosztowym oraz czasu i organizacji prac.
URSA International jest jednym z największych w Europie producentów materiałów izolacyjnych, które zapewniają ochronę cieplną, akustyczną i ogniową budynków i obiektów przemysłowych. Ta niemiecka firma działa obecnie w 16 krajach europejskich, w tym od 1997 roku również w Polsce.
Współpraca między URSA International i K2 Internet nawiązana została w wyniku międzynarodowego przetargu, zorganizowanego przez klienta pod koniec ubiegłego roku. W przetargu tym K2, jako jedyna zaproszona polska agencja interaktywna, pokonała kilka renomowanych agencji europejskich.
Choć projekty K2 już od wielu lat wykorzystywane są przez jej klientów na rynkach zagranicznych, współpraca z URSA International stanowi rozpoczęcie nowego etapu w rozwoju agencji. Tak wyjaśnia to Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu K2: „Znaczenie projektu wiąże się nie tylko z jego skalą, ale też z faktem, że realizujemy go na bezpośrednie zlecenie centrali firmy, w wyniku wygrania przetargu międzynarodowego. Z naszego punktu widzenia, jest to dowód takiego poziomu usług K2, który pozwala nam traktować integrację z Unią Europejską jako realną szansę rozwojową, a nie zagrożenie.”.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...