Pięć serwisów w ośmiu językach przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia dla marki Tetley. To kolejny projekt OS3 dla jednej z największych marek herbaty na świecie.
Pierwszy z serwisów marki Tetley, jako wzorcowy, agencja przygotowała w języku angielskim dwa lata temu. Następnie londyńska centrala firmy zleciła OS3 multimedia przygotowanie stron www dla kolejnych pięciu krajów: Francji http://www.tetley.fr/, Szwajcarii http://www.tetley.ch/, Estonii http://www.tetleyeesti.com/, Łotwy http://www.tetley.lv/ i Litwy http://www.tetley.lt. Serwisy powstały w ośmiu wersjach językowych: francuskiej, angielskiej, włoskiej, niemieckiej, rosyjskiej, estońskiej, łotewskiej i litewskiej.
Strony główne serwisów oraz działy produktowe wykonane są z wykorzystaniem technologii Flash
i HTML. Aby ułatwić użytkownikom dokonywanie aktualizacji, wszystkie serwisy podpięto pod pełnego CMS-a. Uwagę zwracają elementy interaktywne oraz sposób prezentacji filmów reklamowych, które na stronie głównej wkomponowano w herbaciane torebki. Całość utrzymana jest w niebiesko-białej kolorystyce, z lekkimi zielonymi akcentami, które nawiązują do kolorystyki marki Tetley.
„Międzynarodowa współpraca z marką Tetley jest efektem kilkuletniej, owocnej współpracy z polskim oddziałem Tetley Tea oraz dowodem wysokiego, europejskiego poziomu usług, jaki oferujemy naszym Klientom. O tym, jak wysoko został on oceniony świadczy również fakt, że Tetley już zamówiła u nas stworzenie kolejnych trzech zagranicznych serwisów: rosyjskiego, ukraińskiego i kazachskiego. Takie zaufanie nie tylko motywuje, ale przede wszystkim zobowiązuje” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Agencja już od dawna rozwija swoją działalność międzynarodową, kładąc główny nacisk na Stany Zjednoczone oraz kraje Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.