Wirtualne stoiska targowe, ponad 50 wystawców z kilku polskich miast oraz całodobowy dostęp do ofert mieszkaniowych dla internautów – 11 maja br. ruszyły Internetowe Targi Nieruchomości.
Internet, jako podstawowe źródło pozyskiwania informacji, jest idealnym miejscem do zareklamowania swojej oferty przez wszystkie branże, a targi internetowe skupiają wiele firm mających jeden cel – dotarcie do klienta. Również branża nieruchomości wykorzystała Internet jako narzędzie umożliwiające szersze dotarcia do potencjalnych nabywców za pomocą wirtualnych stoisk oraz targów.
Ponad 50 wystawców z Warszawy, Wrocławia i Krakowa prezentuje w dniach od 11 do 17 maja br. swoje oferty mieszkaniowe na stronie www.targinieruchomosci.pl.
– Zdecydowaliśmy się na udział w internetowych targach nieruchomości ze względu na ich innowacyjny charakter. Wiemy, że większość klientów pierwsze poszukiwania własnego mieszkania rozpoczyna właśnie przez Internet. Dzięki tym targom mamy możliwość szerokiego dotarcia do naszych potencjalnych nabywców oraz prezentowania wszystkich oferowanych przez nas mieszkań – mówi Katarzyna Jabłońska, przedstawicielka biura prasowego Włodarzewska SA.
Na stoiskach targowych znajdziemy krótkie opisy firmy oraz wszystkie oferowane przez poszczególnych deweloperów inwestycje. Każda inwestycja posiada dokładny opis oraz informacje na temat pojedynczych mieszkań – wraz z planem oraz aktualnym cennikiem. Ponadto każdy deweloper ma możliwość zamieszczenia swoich artykułów, filmów, wizualizacji oraz galerii zdjęć na stronie targów.
http://targinieruchomosci.gazeta.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.