20 grudnia 2004 roku, Austrian powitała swojego milionowego klienta etix. Ten wynik zanotowano w ciągu roku od uruchomienia etix. Wskazuje on na wzrost liczby pasażerów zbliżoną do 70 % (w porównaniu z poprzednim rokiem). Ilko Draguiev zarezerwował swój bilet etix w Sofii, przed podróżą do Wiednia (stolicy Austrii), gdzie został bardzo ciepło powitany. Tuż po wylądowaniu oraz opuszczeniu pokładu samolotu przez pasażerów, Peter Thyssen, Dyrektor Kierowania i Innowacji Austrian Airlines, przekazał zwycięzcy certyfikat przygotowany specjalnie na tę okazję oraz dwa darmowe bilety na dowolną destynacje w obrębie europejskich tras Austrian Airlines.
Etix – elektroniczny bilet Austrian i Lufthansy – oferuje szeroki wachlarz korzyści w porównaniu z tradycyjnym biletem papierowym. Wyróżnia się przede wszystkim większą elastycznością i efektywnością wykorzystania czasu. Około 33% pasażerów korzysta z tej przewagi, jaka jest dostępna na 53 trasach Grupy Austrian Airlines dostępnych w systemie etix. (liczba ta jest ciągle zwiększana). Partner Grupy Austrian Airlines – Lufthansa, oferuje kolejne ponad 80 połączeń.
Obecnie współpraca Austrian Airlines ze Star Alliance, w kwestii etix, ma na celu rozwinięcie systemu globalnych biletów elektronicznych dla całego systemu lotniczego. Ma on wejść w życie w sierpniu 2005 r. Nowa karta umożliwi wymianę oraz przesyłanie informacji dotyczących konkretnego biletu pomiędzy 15 członkami największych linii lotniczych.
http://www.austrianairlines.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.