Milion klientów etix

Opublikowano: 28 grudnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

20 grudnia 2004 roku, Austrian powitała swojego milionowego klienta etix. Ten wynik zanotowano w ciągu roku od uruchomienia etix. Wskazuje on na wzrost liczby pasażerów zbliżoną do 70 % (w porównaniu z poprzednim rokiem). Ilko Draguiev zarezerwował swój bilet etix w Sofii, przed podróżą do Wiednia (stolicy Austrii), gdzie został bardzo ciepło powitany. Tuż po wylądowaniu oraz opuszczeniu pokładu samolotu przez pasażerów, Peter Thyssen, Dyrektor Kierowania i Innowacji Austrian Airlines, przekazał zwycięzcy certyfikat przygotowany specjalnie na tę okazję oraz dwa darmowe bilety na dowolną destynacje w obrębie europejskich tras Austrian Airlines.

Etix – elektroniczny bilet Austrian i Lufthansy – oferuje szeroki wachlarz korzyści w porównaniu z tradycyjnym biletem papierowym. Wyróżnia się przede wszystkim większą elastycznością i efektywnością wykorzystania czasu. Około 33% pasażerów korzysta z tej przewagi, jaka jest dostępna na 53 trasach Grupy Austrian Airlines dostępnych w systemie etix. (liczba ta jest ciągle zwiększana). Partner Grupy Austrian Airlines – Lufthansa, oferuje kolejne ponad 80 połączeń.

Obecnie współpraca Austrian Airlines ze Star Alliance, w kwestii etix, ma na celu rozwinięcie systemu globalnych biletów elektronicznych dla całego systemu lotniczego. Ma on wejść w życie w sierpniu 2005 r. Nowa karta umożliwi wymianę oraz przesyłanie informacji dotyczących konkretnego biletu pomiędzy 15 członkami największych linii lotniczych.

http://www.austrianairlines.pl

Sylwester KozakMilion klientów etix

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.