Milion użytkowników Generacji Gadu-Gadu

Opublikowano: 20 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Późnym wieczorem o godz. 22.03, 19 września 2005 do portalu społeczności internetowej Generacja Gadu-Gadu dołączyła 1-milionowa osoba, Joanna Rzeźnikowska. Joanna ma 29 lat i mieszka w Toruniu. Z komunikatora Gadu-Gadu korzysta już kilka lat.

– Do portalu Generacja Gadu-Gadu trafiłam przeglądając stronę www.gadu-gadu.pl . Generacja Gadu-Gadu to dobre miejsce na znalezienie osób, które interesują się tym samym, co ja. Zaledwie w pół godziny od zarejestrowania się, mimo późnej pory, poznałam już pierwszą osobę z pokrewnymi zainteresowaniami – mówi Joanna, nie ukrywając zaskoczenia, że to ona jest 1-milionową osobą w portalu.

Joanna od ponad roku interesuje się fotografią cyfrową. Pod pseudonimem 'BabyJoan' prezentuje swoje prace w sieci. Dla niej Gadu-Gadu to łatwa i szybka forma kontaktu ze znajomymi i rodziną.

Joanna jako 1-milionowy użytkownik Generacji Gadu-Gadu otrzyma od firmy Gadu-Gadu nowoczesny komputer.

Dotychczas użytkownicy założyli w Generacji Gadu-Gadu już ponad 11 tysięcy grup . Można w nich porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, nawiązać znajomości i prowadzić dyskusje w większych i mniejszych grupach.

Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.

Generacja Gadu-Gadu, to poza nazwą portalu, najliczniejsza społeczność internetowa , która powstawała wraz z rozwojem polskiego internetu. Tworzy ją od pięciu już lat grupa użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu, która skupia blisko 5 milionów osób o różnych zainteresowaniach. Tak liczna i stale rosnąca grupa to fenomen w polskim internecie.

http:// www.gadu-gadu.pl

Sylwester KozakMilion użytkowników Generacji Gadu-Gadu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.