Samosia.pl, serwis Grupy o2 skierowany przede wszystkim do kobiet, istnieje od września 2008 roku, notując obecnie ponad milion zadanych pytań i blisko 8 milionów udzielonych porad. Użytkownicy co minutę dodają 1 nowe pytanie i 8 odpowiedzi.
Jednym z najważniejszych mechanizmów serwisu jest gwarancja uzyskania szybkiej odpowiedzi na nurtujący problem – średnio od zadania pytania do otrzymania odpowiedzi mija zaledwie 40 sekund. To czas porównywalny z reakcjami na posty w serwisach mikroblogowych. Ważnym elementem serwisu jest wykształcona wokół niego społeczność. Stała grupa aktywnych użytkowników na bieżąco udziela trafnych porad, a rekordziści mają na koncie ponad 3 tysiące udzielonych odpowiedzi.
Wyraźnie widać, że Samosia.pl odpowiada na zapotrzebowanie osób szukających nie tylko klasycznych porad, ale pragnących także wymieniać się informacjami i zasięgać opinii u innych użytkowników. Ponadto system wyboru i oceny odpowiedzi pozwala selekcjonować je pod względem jakości i przydatności.
Porad można szukać w 31 kategoriach, a zadanie pytania lub udzielenie odpowiedzi nie wymaga logowania w serwisie.
Samosia.pl jest jednym z kilku serwisów Grupy o2 działających na zasadzie poradnika „szybkie pytanie – szybka odpowiedź”. Pozostałe serwisy w tej kategorii to m.in.: Kowbojki.pl, Klientki.pl, Dobramama.pl czy MedSOS.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.