Milionowy profil w Sympatii

Opublikowano: 19 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi:

Liczba zarejestrowanych profili użytkowników serwisu Sympatia.onet.pl przekroczyła jeden milion. Sympatia to największy i najpopularniejszy serwis randkowy w polskim internecie. Według najnowszych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, z października 2004, spośród wszystkich polskich internautów – użytkowników 17 najpopularniejszych serwisów randkowych, połowa korzysta z serwisu Sympatia.onet.pl.

Każdy użytkownik znajdzie na stronach Sympatii wywiady, quizy i konkursy, wiele praktycznych porad dotyczących korzystania z serwisu albo sposobów wyszukiwania i utrzymywania kontaktów w Sieci. Można zapoznać się z bieżąco aktualizowanymi opiniami i komentarzami użytkowników oraz informacjami o organizowanych spotkaniach.

Do kontaktu z innymi użytkownikami serwisu wykorzystywany jest system wewnętrznej poczty, który stwarza także możliwość prowadzenia rozmów za pośrednictwem komunikatów SMS. Zarejestrowani użytkownicy mogą prowadzić własny dziennik internetowy (blog).

Sympatia oferuje profesjonalne wsparcie on- oraz off-line. Przez całą dobę na Sympatii czuwają SOP-owie (Sympatyczni OPiekunowie), dbający o najwyższą jakość usług i prowadzący bieżącą korespondencję z użytkownikami. Dodatkowo w serwisie można znaleźć rozbudowywany dział pomocy i porad.

O pozycji Sympatii w polskim internecie świadczą wymowne statystyki: internauci spędzają na niej 54 proc. swojego czasu, podczas gdy dwóm następnym w rankingu czasu e-randkom: o2 oraz Interii, poświęcają już jedynie po 15 proc.

Miesięcznie dokonuje się tu 140 mln odsłon: najbliższy w rankingu konkurent notuje ich 25 mln (o2), kolejny 22 mln (Interia) a czwarty 12 mln odsłon (Wirtualna Polska).

http://sympatia.onet.pl/

Sylwester KozakMilionowy profil w Sympatii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.