Biuro Prasowe Ministerstwa Finansów uprzejmie informuje, że nie słabnie zainteresowanie witryną internetową resortu. Podobnie jak w styczniu, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, liczba odwiedzin serwisu podwoiła się.
W lutym 2002 strony Ministerstwa Finansów: (www.mofnet.gov.pl www.mf.gov.pl www.podatki.gov.pl) odwiedziło 108 419 internautów.
Spośród ponad 3 600 stron serwisu, najczęściej odwiedzanymi były te zawierające: formularze PIT, dane teleadresowe i numery rachunków bankowych urzędów skarbowych, rozporządzenia dotyczące rachunkowości, ustawa budżetowa 2002, FAQ, Biuletyn Skarbowy, przepisy podatkowe, szczególnie dotyczące osób fizycznych oraz niedawno powołane forum dyskusyjne.
Forum odnotowało ponad 92 000 odsłon oraz 86 wypowiedzi. Największą popularnością cieszył się, jak dotąd, wątek dotyczący „otwartych formatów”, w którym użytkownicy strony postulowali, aby publikowane w serwisie MF materiały były dostępne w formatach HTML lub PDF. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom użytkowników redakcja serwisu MF On-Line od 15 lutego publikuje wszystkie nowe opracowania w otwartych formatach oraz sukcesywnie konwertuje już udostępnione.
Najczęściej szukanymi słowami w wyszukiwarce naszej strony były): „pit-37”, „obligacje”, „podatki”, „bony skarbowe”, „podatek dochodowy”, „podatek rolny”, „podatek katastralny”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.