Sklep internetowy Hoopla.pl, wyszedł z nową inicjatywą dla użytkowników internetu. W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej przygotował grę multimedialną z nagrodami.
Nagrodami są odtwarzacze MP3 MobiBLU (miejsca od I do III) oraz JABRA słuchawki Bluetooth (miejsca od IV do XIII). Jest to zaawansowana gra interaktywna, dająca możliwość nie tylko zagrania w rozgrywkach rankingowych, ale również potrenowania, a więc zapoznania się z możliwościami samej gry.
Gra jest umieszczona na stronie www.hoopla.pl i każdy może w nią zagrać. W czasie okresu trwania kampanii będzie prowadzony ranking graczy, a po jej zakończeniu najlepsi otrzymają nagrody.
Mikołaj Wezdecki Kierownik Działu Marketingowego Hoopla.pl sp. z o.o. powiedział: „Hoopla.pl nie jest zwyczajnym sklepem internetowym. Chcemy być najlepszym sklepem internetowym, najbardziej profesjonalną witryną w tej dziedzinie e-commerce. Chcemy oferować nie tylko produkty po najniższych cenach oraz serwis informacyjny, ale proponujemy również naszym klientom i innym internautom różne atrakcje nie związane z zakupami w sieci. Nasza interaktywna gra w piłkę nożną jest na to doskonałym przykładem.”
www.hoopla.pl/gra.php
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.