Mleczne strony Internetu

Internetowy Serwis Mleczarski www.mleczarstwo.com właśnie zakończył pierwszy etap ogólnopolskiej oceny internetowych stron polskich firm mleczarskich. Łącznie oceniono 130 stron.
Okazuje się, ze tylko co najwyżej 50% firm mlecznych posiada strony www. Celem oceny stron www jest zachęcenie mleczarń do jeszcze bardziej efektywnego wykorzystania tego kanału przepływu informacji w działalności gospodarczej i w promocji firm i ich produktów. Szczegółowa ocena obejmowała istotne elementy dla kreowania wizerunku firmy w oczach konsumentów, dostawców mleka a także różnych kontrahentów.

Po pierwszym etapie w rankingu prowadzi strona internetowa Hochland przed OSM w Piątnicy i Polmlekiem.

Pierwsza dziesiątka przedstawia się następująco;
1. HOCHLAND POLSKA Sp. z o.o. www.hochland.pl pkt.265
2. OSM w Piątnicy www.piatnica.com.pl pkt.259
3. POLMLEK RACIĄŻ Sp. z o.o. www.polmlek.com pkt.253
4. DANONE Sp. z o.o. www.danone.pl pkt.251
5. Bakoma S.A. www.bakoma.pl pkt.250
6. NUTRICIA Polska Sp. z o.o. www.nutricia.com.pl pkt.244
7. NESTLÉ POLSKA S.A. www.nestle.pl pkt.242
8. OSM Włoszczowa www.osmwloszczowa.com.pl pkt.241
9. ROTR SM w Rypinie www.rotr.pl pkt.237
10. SM MAĆKOWY www.mackowy.com.pl pkt.236

Konkurs trwa dalej i każda firma mleczarska ma prawo, o ile usprawni swoją stronę ponownie ubiegać się o ocenę. Zakończenie konkursu i przyznanie tytułu Milk Web Master odbędzie się podczas tegorocznego VII Krajowego Szczytu Mleczarskiego – który tradycyjne odbywa się w Poznaniu podczas Polagra-Food.

Internetowy Serwis Mleczarski www.mleczarstwo.com funkcjonuje w sieci od  siedmiu lat. Jego misją jest dostarczanie bieżącej informacji o sytuacji w sektorze mleczarskim, kształtowania opinii na temat polityki rolnej w zakresie mleczarstwa oraz kształtowania pozytywnego wizerunku mleka i produktów mlecznych w oczach konsumentów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top