Projekty przeznaczone dla dzieci należą do tych najtrudniejszych. Twórcy Mobajki.pl przekonują, że mają produkt idealny dla najmłodszych. To jednak nie rozwiązuje wszystkich problemów.
MObilna Bajka, czyli taka bajka, która – podobnie jak piesek MO – mieści się w kieszeni, a konkretnie w Twojej komórce. Może być z Tobą zawsze i wszędzie tam, gdzie towarzyszy Ci Ukochane Dziecko – zapewniając mu moc wrażeń, jednocześnie wspierając Ciebie, drogi Rodzicu, w Twej rodzicielskiej (nie)codzienności. Jedziesz samochodem z rozbrykanymi Maluchami? Stoisz na Poczcie, a Twoje Dzieci się nudzą? Posłuchajcie MObilnej bajki! – czytamy na stronie serwisu Mobajki.pl.
Projekt tworzy pięć osób: autorka tekstów, ilustratorka bajek, aktorka czytająca bajkę, realizator nagrań, grafik komputerowy. Twórcy współpracują z kancelarią adwokacką specjalizującą się w problematyce prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz e-biznesu. O projekcie rozmawiamy z jego twórczynią, Iwoną Duszyńską.
Jako matka zauważyłam, że nie ma czegoś podobnego na rynku. Audiobooków jest mało, są trudne do ściągnięcia, brakuje im odpowiedniej promocji i są to głównie bajkowe klasyki. A że zawsze chciałam wydawać rzeczy dla dzieci – stąd pomysł serwisu – mówi nam pani Iwona.
Serwis wystartował 10 kwietnia. Obecnie promocja prowadzona jest głównie poprzez reklamę radiową (spoty zawierające nazwę strony oraz dedykowana audycja). Twórcy dodają, że „w planach jest promocja internetowa – marketing szeptany”. Co ma wyróżniać Mobajki.pl?
Możliwość zakupu nowoczesnej, osadzonej we współczesnych realiach bajki z elementami psychoedukacyjnymi w formie pliku mp3 na komórkę – przekonują twórcy projektu. Bohaterem bajek jest piesek Mo.
Nazywam się Mo. Jestem pieskiem tak maleńkim, że z łatwością mieszczę się w kieszeni. Mieszkam w starym bucie, na samym końcu sadu Państwa Fajowych. Franek – ich synek, jest moim najlepszym przyjacielem. Wraz z nim oraz z resztą moich kompanów: z gołębiem Fru, motylicą Gracją, psem Kudłaczem oraz Klarą Spoko, pod czujnym okiem Pani WszystkoMam i Państwa Fajowych, przemierzam Naszą Okolicę w poszukiwaniu przygód – czytamy na stronie serwisu.
Bajki wyróżniać mają się łączeniem świata dziecka ze światem współczesnych postaw, problemów. Trwają zwykle ok. 12 min, co ma być optymalną długością, podczas której dzieci są w stanie się skoncentrować. Łatwo można też bajki podzielić na kilkuminutowe odcinki.
Przykładowej bajki można posłuchać klikając tu.
Projekt zarabiać ma na usługach premium SMS. Za ich pomocą można kupić bajki na komórki (później piosenki) w postaci plików MP3. Cena bajki to 3,69 z VAT.
W przyszłości pojawić mogą się również reklamy. Twórcy mają w planach udostępnienie dedykowanych aplikacji, ale jest to kwestia dalszej przyszłości. Obok bajek zawierać mogą również gry stymulujące rozwój dzieci.
Twórcy poszukują partnerów, najchętniej na zasadzie patronatu medialnego, którzy pomogliby w promocji serwisu.
Szukamy partnera, który sfinansowałby profesjonalną kampanię reklamową w zamian za np. udzielenie mu przez nas licencji na wytłoczenie trzech płyt CD, które mogłyby służyć jako inserty do produktów produkowanych przez potencjalnego partnera. Posiadamy wszelkie stosowne licencje, które również zwalniają partnera z odprowadzania tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania – przekonują twórcy.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.