MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005

Opublikowano: 6 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

17 maja 2005 w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, po raz pierwszy w Polsce odbędą się warsztaty dotyczące marketingu mobilnego. Zaprezentowane zostaną praktyczne aspekty komunikacji prowadzonych z wykorzystaniem bezprzewodowych urządzeń komunikacyjnych do celów marketingowych. Głównym organizatorem wydarzenia jest MobiJOY! Mobile Marketing – wiodąca na rynku agencja mobile marketingowa.

Warsztaty MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 przeznaczone są dla profesjonalistów z zakresu marketingu, reklamy i sprzedaży, a ich przedmiotem będzie szeroka, praktyczna prezentacja możliwości mobile marketingu w Polsce i na świecie. W praktyce dotyczy to przede wszystkim telefonów komórkowych, ale także wielofunkcyjnych komunikatorów, urządzeń klasy PDA i wielu im podobnych. Moderatorami warsztatów będą teoretycy i praktycy marketingu mobilnego: Piotr Długiewicz – prezes MobiJOY!, Jarosław Przybyła – dyrektor operacyjny MobiJOY! i Michał Kulka – Head of Strategy w MobiJOY!. Warsztaty składać się będą z trzech sesji tematycznych: 1)Mobilny Świat, 2)Marketing nowych możliwości, 3)Panel Praktyki.

Celem pierwszej sesji będzie wprowadzenie uczestników w realia komunikacji mobilnej w Polsce i na świecie. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania telefonu komórkowego oraz to czego można się po nim spodziewać w perspektywie najbliższego roku. Dokonana zostanie szczegółowa analiza statystyczna użytkowników telefonii komórkowej, w zakresie niezbędnym do doboru i planowania działań marketingowych.

W trakcie sesji drugiej przedstawiona zostanie usystematyzowana i podporządkowana praktyce wiedza na temat wykorzystania komunikacji mobilnej do celów marketingowych. Pokazane zostaną obszary zastosowań mobile marketingu, zalety i wady jego stosowania przez porównanie z innymi mediami interaktywnymi. Poruszone będą aspekty i problemy ograniczeń prawnych i branżowych związanych ze stosowaniem mobile marketingu.

Trzecia sesja poświęcona będzie analizie dotychczasowych dokonań mobile marketingu w Polsce i na świecie. Przez pryzmat wybranych case’ów, uczestnicy zachęceni zostaną do zadawania pytań i podjęcia otwartej dyskusji na temat mobile marketingu i jego perspektyw.

MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 odbędzie się 17 maja, w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, w godzinach 9:00-16:00. Koszt uczestnictwa w warsztatach: zgłoszenia do 8 maja – 120zł, przy zgłoszeniu po terminie – 150 zł.

Dodatkowe informacje uzyskać można bezpośrednio u organizatora tel. O61- 655 96 30, oraz na stronie mobijoy.pl/workshop

Ekskluzywnym patronem branżowym pierwszych w Polsce warsztatów MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 jest tygodnik Media&Marketing Polska. Patronat medialny objęli: BusinessWeek Polska, Home&Market, Radio ESKA, Magazyn Gospodarki Elektronicznej e-Fakty, portal internetowy wirtualnemedia.pl.

http://www.mobijoy.pl/workshop

Sylwester KozakMobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.