Mobile Access – nowy produkt EL2

Opublikowano: 7 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Mobile Access wyklucza sprzedaż towaru z „pustego magazynu”. Mobilny system to wsparcie dla sprzedaży i kontaktów z klientami. Łatwy dostęp do firmowej bazy danych, pełna kontrola zapasów oraz łatwość obsługi – to gwarantuje nowy produkt firmy EL2.

Mobile Access jest autorskim projektem firmy EL2. Produkt ten przeznaczony jest dla przedsiębiorstw i organizacji, których pracownicy wykonują pracę poza siedzibą firmy. Został zaprojektowany dla szerokiej grupy sieci przedstawicielskich i sprzedawców, którzy w ciągu dnia obsługują dużą ilość klientów. Skierowany jest do firm z branży FMCG, van sellingu oraz wszystkich organizacji, które posiadają przedstawicieli terenowych, potrzebujących stałego kontaktu z bazą centralną firmy.

Mobile Access to rozwiązanie ułatwiające i usprawniające działanie całego działu handlowego. Jego głównymi zaletami są:
– możliwość pracy w trybie on – line i off – line,
– ciągły dostęp do zasobów firmy: baza klientów, magazyn finanse i księgowość,
– działanie oparte o platformę systemową Microsoft dla urządzeń mobilnych,
– łatwe przystosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta,
– pełna skalowalność systemu.

„Mobile Access został stworzony z myślą o podniesieniu wyników sprzedaży i efektywności działań handlowców” – mówi Andrzej Ziemiński, prezes EL2. „Wprowadzenie naszego systemu, gwarantuje podniesienie jakości usług poprzez optymalizację czasu pracy oraz minimalizację kosztów” – dodaje Ziemiński.

Mobile Access pozwala korzystać z każdej technologii transmisji danych dostępnej w telefonach komórkowych. Pracownicy wyposażeni w urządzenia mobilne „komputerek naręczny” mają zapewniony szybki, bezprzewodowy dostęp do zasobów firmy za pośrednictwem telefonu komórkowego. Czas połączenia wystarczający na wymianę danych zebranych w ciągu dnia pracy, zawiera się w przedziale kilkudziesięciu sekund.

http://www.el2.pl

Sylwester KozakMobile Access – nowy produkt EL2

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.