Termin nadsyłania prac na konkurs Mobile Cereer Start-Up został przedłużony o miesiąc. Zdecydowano się na przyjmowanie zgłoszeń do 15 lutego 2005 ze względu na liczne pytania uczestników programu.
Organizatorzy: agencja marketingu mobilnego MobiJOY! oraz integrator usług mobilnych, firma One-2-One mają nadzieję, że dodatkowy miesiąc przyczyni się do podwyższenia jakości składanych prac, a przez to utrzymany zostanie wysoki poziom samego konkursu.
Nagrodami w konkursie, który rozpoczął się 29 listopada 2004 r., są praktyki i staże w wybranej firmie dla czterech laureatów oraz nagrody specjalne. Dla najlepszego uczestnika przewidziana jest możliwość stałego zatrudnienia. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie się 31 maja 2005 roku, z udziałem zwycięzców, organizatorów, patronów i zaproszonych gości specjalnych.
Konkurs skierowany jest do studentów 3,4,5 roku studiów oraz tegorocznych absolwentów. Zadaniem uczestników jest przygotowanie, pracy w dowolnej formie (tekst, prezentacja, grafika) oraz rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca znajomość języka obcego wybranego przez kandydata, na temat: Komunikacja i marketing przez telefon komórkowy w 2010 r. Termin oddania gotowych prac upłynie 15 lutego 2005.
Do dalszej części przejdą osoby wybrane przez jury konkursowe, na podstawie przygotowanej pracy i odbytej rozmowy. Grupa składać się będzie z 4 osób, które będą miały możliwość odbycia trzymiesięcznych staży w firmach. Dwie osoby, które wykażą się największym zaangażowaniem i pomysłami uzyskają dodatkowo miesięczne płatne praktyki. Od 1 marca laureaci spotykać się będą w siedzibie firm pod okiem opiekuna merytorycznego. Zadaniem stażystów będzie opracowanie i zarządzanie projektem. Do głównych obowiązków studentów należeć będzie m.in.: tworzenie serwisu 'Mobile na świecie' na stronach www oraz monitoring międzynarodowych projektów w sieci. Dla najlepszych dodatkowo przewidziana jest możliwość opublikowania opracowanych materiałów w prasie branżowej.
W tym roku konkurs przeprowadzany jest na uczelniach poznańskich z możliwością rozszerzenia w kolejnych edycjach na uczelnie w całym kraju. Swym zasięgiem obejmuje wybrane szkoły państwowe i niepaństwowe o wszystkich kierunkach z naciskiem na zarządzanie i marketing oraz filologie ( język chiński, fiński i japoński).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.