Powstał branżowy serwis informacyjny, ukazujący potencjał marketingu mobilnego poprzez prezentowanie innowacyjnych strategii, pomysłów i narzędzi. Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach, korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu.
Ze względu na regularnie wzrastającą ilość komunikatów kierowanych do konsumentów, marketerzy coraz chętniej sięgają po interaktywne media, które w sposób innowacyjny angażują w kontakt z marką. Telefon komórkowy to najbardziej osobiste urządzenie większości ludzi, które mają niemal zawsze w zasięgu ręki. Dodatkowym atutem wykorzystania kanału mobilnego jest fakt, że przekaz marketingowy może docierać do konsumenta w dowolnym miejscu – nie tylko w domu czy biurze.
W serwisie czytelnicy znajdą bazę case studies z Polski i ze świata, które zapoznają ich z najnowszymi trendami i metodami działania. Zespół redakcyjny MobileMarketing.pl. pod kierownictwem Macieja Wolskiego na dobry początek przygotował dla zainteresowanych mobilnym marketingiem około 100 artykułów.
Serwis powstał z inicjatywy firmy Looksoft, jako przedsięwzięcie kilku firm i organizacji z branży mobile marketingu. Jest to projekt otwarty, w którego współtworzenie mogą włączyć się także inni chętni.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.