Mobilne doładowania przez WAP

Opublikowano: 28 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Kody.gsm.pl to serwis dostępny przez WAP, sprzedający kody doładowujące i umożliwiający dokonywanie płatności kartami kredytowymi bezpośrednio z telefonu komórkowego.

Klient łączy się z serwisem poprzez telefon komórkowy, wybiera kartę doładowującą a następnie podaje dane dotyczące karty kredytowej. Dane trafiają do eCard, gdzie transakcja jest autoryzowana. Przesyłanie tych danych jest całkowicie bezpieczne i odbywa się na najwyższym poziomie bezpieczeństwa z wykorzystaniem 128-bitowego protokołu SSL wykorzystywanego w bankowości. Jeżeli transakcja zostanie poprawnie autoryzowana, klient otrzyma odpowiedni kod poprzez SMS na swój telefon.

Rozwiązanie zostało wdrożone przez firmę NEUTRON-IT. Jest ono szczególnie wygodne ze względu na dopasowanie do rynku – osoby posiadające telefony mogą je łatwo doładować nie mając niczego innego poza własnym telefonem.

„Wdrożony system doskonale się sprawdza w przypadku naszych klientów, doładowania mogą być przez nich dokonywane w dowolnym czasie, a kody są dostarczane w formie elektronicznej.” – mówi Justyna Koniec z Kody.gsm.pl. „Klient może również kupować w naszym serwisie znajdując się w dowolnym miejscu także poza granicami Polski, gdzie nie są dostępne fizyczne karty uzupełniające do polskich telefonów” – dodaje. „Wdrożony system jest innowacyjny, ale myślę, że w przypadku sprzedaży podobnych produktów, ze względu na wygodę dla użytkowników, przyjmie się na rynku. System ten chcemy rozwijać i integrować z innymi rozwiązaniami, na przykład mobilnym pasażem dostępnym poprzez komórki” – mówi Michał Jakubowski – prezes NEUTRON-IT.

http://kody.gsm.pl

Sylwester KozakMobilne doładowania przez WAP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.