Użytkownicy telefonów komórkowych na całym świecie mogą już korzystać z serwisu YouTube w dowolnym miejscu i czasie. YouTube for Mobile (http://m.youtube.com) to miliony plików wideo dla telefonów komórkowych, działający na ponad 100 milionach urządzeń na świecie.
YouTube for Mobile mogą używać posiadacze telefonów przystosowanych do odbierania materiałów wymagających dużej szybkości przesyłu danych (RTSP) oraz korzystania z usług operatora 3G.
Dotyczy to większości telefonów 3G od wiodących producentów telefonów komórkowych, YouTube blisko współpracuje, między innymi z Motorolą, LG, Helio i Nokią.
Użytkownicy i partnerzy mogą personalizować ustawienia serwisu – mają dostęp do opcji wykorzystywanych na YouTube, takich jak konta YouTube, Ulubione, Wideo, Kanały.
Mogą także bezpośrednio ładować pliki z telefonów komórkowych, dzielić się nimi z innymi użytkownikami YouTube zarówno na m.youtube.com, jak i na youtube.com oraz oceniać pliki wideo bezpośrednio z telefonów komórkowych.
m.youtube.com jest dostępne w następujących krajach i językach:
Kraje: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Holandia, Polska, Brazylia, Kanada, Meksyk, Australia, Hong Kong, Tajwan, Nowa Zelandia, Niemcy i Rosja.
Języki: angielski, japoński, włoski, francuski, hiszpański, holenderski, polski, portugalski, chiński (tradycyjny), niemiecki, rosyjski.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.