Mobilny bankier.pl

W dniu 18 czerwca portal Bankier.pl uruchomił mobilną wersję serwisu dostępną pod adresem m.bankier.pl. Dostosowany do telefonów komórkowych serwis umożliwia dostęp m.in. do informacji finansowych, notowań giełdowych, komunikatów spółek, indeksów zagranicznych oraz kursów walut i wiadomości ekonomicznych.
Mobilna wersja portalu Bankier.pl jest bogatym źródłem informacji zarówno dla aktywnych inwestorów, jak i wszystkich osób poszukujących treści związanych z giełdą, gospodarką, a także finansami. W okresie wakacyjnym serwis m.bankier.pl będzie wspierany silną kampanią promocyjną w mediach biznesowych o budżecie ponad 1,1 miliona złotych.

Jest przystosowany do telefonów komórkowych oraz urządzeń mobilnych, takich jak PDA czy MDA. Bogate treści portalu Bankier.pl są obecnie dostępne w dowolnym miejscu i w każdej sytuacji wymagającej szybkiego dostępu do informacji biznesowych. Możliwość przeglądania treści została dostosowana do urządzeń przenośnych o różnych parametrach wyświetlacza, co umożliwia korzystanie z serwisu w sposób wygodny i intuicyjny.

„Bardzo nam zależało, aby mobilna wersja portalu była uruchomiona jeszcze przed wakacjami. Dostępność serwisu w tym okresie jest szczególnie ważna dla tych wszystkich osób, które także podczas urlopu potrzebują dostępu do niezbędnych z biznesowego punktu widzenia informacji: notowań giełdowych, komentarzy z rynków, czy też wartości jednostek funduszy inwestycyjnych” – mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor naczelny Bankier.pl. „Dzięki m.bankier.pl atrakcyjne treści w swoim telefonie komórkowym znajdzie także użytkownik poszukujący bardziej masowych informacji finansowych, takich jak kursy walut czy wiadomości ekonomiczne” – dodaje Dziadkowiak.

W okresie wakacyjnym planowana jest silna kampania promocyjna serwisu m.bankier.pl w mediach ogólnopolskich, ze szczególnym uwzględnieniem tytułów biznesowych i opiniotwórczych. W media planie kampanii prasowej znalazły się m.in.: Puls Biznesu, Harvard Business Review, Forbes, Wprost i Newsweek oraz stacje radiowe: Radio Wawa, Radio Kolor i Radio Jazz. Kampania prasowa i radiowa będzie równolegle wspierana działaniami w Internecie m.in. na witrynach: Polityka.pl; Wirtualnemedia.pl; Mediarun.pl; Gazeta.pl; Wakacje.pl, a także na witrynach Grupy Bankier.pl. Budżet kampanii to wg wartości cennikowych ponad 1,1 miliona złotych.

„Kampania promocyjna serwisu m.bankier.pl nie bez przyczyny jest planowana na okres wakacyjny. To właśnie wtedy nasi użytkownicy są najbardziej mobilni i potrzebują dostępu do ważnych z biznesowego punktu widzenia informacji” – mówi Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl. „W media planie kampanii promocyjnej duży nacisk kładziemy na obecność w mediach biznesowych, gdyż m.bankier.pl to pierwszy w pełni mobilny serwis dedykowany właśnie biznesowemu odbiorcy” – dodaje Klepacki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top