Wyszukiwarka Morizon.pl wkroczyła w świat urządzeń mobilnych udostępniając dedykowaną aplikację dla użytkowników smartfonów i tabletów.
Aplikacja została uruchomiona jako odpowiedź na zainteresowanie rynku mobilnym dostępem do zasobów morizon.pl – od stycznia 2010 roku ruch w serwisie pochodzący z urządzeń mobilnych wzrósł 25-krotnie. Nowy produkt Morizona dedykowany jest osobom poszukującym nieruchomości i daje możliwość intuicyjnego przeszukiwania bazy serwisu, liczącej aktualnie blisko 900 tysięcy ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości od osób prywatnych, deweloperów i biur nieruchomości. Korzystający z aplikacji mobilnej morizon.pl mogą dzięki niej wyszukiwać nieruchomości na mapie, tworzyć i współdzielić listy ulubionych ogłoszeń, szukać lokali za pomocą GPS czy też filtrować je po kilkunastu kryteriach doboru.
– Co ważne, projekt został zrealizowany w postaci aplikacji dedykowanej – podkreśla Bolesław Drapella, Prezes Zarządu Morizon S.A. – Dla użytkowników oznacza to dodatkowe funkcjonalności oraz znacznie łatwiejsze korzystanie w porównaniu z tradycyjną, wersją strony www, dostosowaną jedynie w wąskim zakresie do urządzeń mobilnych – dodaje Drapella.
Uruchomienie aplikacji mobilnej dla szukających nieruchomości, to również pierwszy punkt strategii w zakresie rynku mobilnego. Morizon S.A., jako spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (rynek NewConnect) realizuje tym samym obietnice dane inwestorom związane z rynkiem mobilnym.
Nowy produkt dostępny jest obecnie w wersji beta i przeznaczony dla urządzeń z systemem Android. W niedługim czasie Spółka planuje udostępnienie pełnej wersji, a także uruchomienie aplikacji dla użytkowników urządzeń z systemem iOS.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.