Mobiserve wybrał Smart AdServer

Opublikowano: 23 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Mobiserve wybrał oprogramowanie Smart AdServer przeznaczone do obsługi kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, stając się pierwszym polskim odbiorcą aplikacji przygotowanej przez francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych dla segmentu reklamy mobilnej.

– Rynek reklamy mobilnej w Polsce jest ciągle na etapie wczesnego rozwoju. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać jego rozwój, posługując się rozwiązaniem sprawdzonym na rynku światowym, zarówno w segmencie reklamy online, jak też mobilnej, co z pewnością pomoże w szybszym kształtowaniu standardów, a tym samym przysłuży się uwiarygodnieniu usług reklamowych w urządzeniach mobilnych na polskim rynku – mówi Grzegorz Chyliński, Project Manager w Mobiserve.

Wdrożone rozwiązanie Smart AdServer pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi w urządzeniach mobilnych typu: iPhone, iPad oraz wyposażonych w system operacyjny Android OS Phones. Umożliwia emitowanie zarówno standardowych kampanii displayowych, jak też wykorzystujących formaty rich media.

– Przy wyborze odpowiedniej aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim interesem naszych klientów. Decydujące okazały się zaoferowane przez Smart AdServer możliwości technologiczne, a także sprawdzone funkcjonalności pomiaru efektywności kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, które w pełni odpowiadają ich wymaganiom – dodaje Grzegorz Chyliński.

Mobiserve skupiony jest wyłącznie na ofercie dla Internetu mobilnego, obejmującej dostarczanie rozwiązań marketingowych skierowanych do jego użytkowników oraz technologii służącej do emisji kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych. Z aplikacji mobilnej Smart AdServer korzystają już między innymi tacy klienci jak Grupa Axel Springer czy Wolter Kluwer.

Hanna LaskowskaMobiserve wybrał Smart AdServer

Podziel się!

O autorze

hania