Mobiserve wybrał oprogramowanie Smart AdServer przeznaczone do obsługi kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, stając się pierwszym polskim odbiorcą aplikacji przygotowanej przez francuskiego dostawcę rozwiązań adserwerowych dla segmentu reklamy mobilnej.
– Rynek reklamy mobilnej w Polsce jest ciągle na etapie wczesnego rozwoju. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać jego rozwój, posługując się rozwiązaniem sprawdzonym na rynku światowym, zarówno w segmencie reklamy online, jak też mobilnej, co z pewnością pomoże w szybszym kształtowaniu standardów, a tym samym przysłuży się uwiarygodnieniu usług reklamowych w urządzeniach mobilnych na polskim rynku – mówi Grzegorz Chyliński, Project Manager w Mobiserve.
Wdrożone rozwiązanie Smart AdServer pozwala na zarządzanie kampaniami reklamowymi w urządzeniach mobilnych typu: iPhone, iPad oraz wyposażonych w system operacyjny Android OS Phones. Umożliwia emitowanie zarówno standardowych kampanii displayowych, jak też wykorzystujących formaty rich media.
– Przy wyborze odpowiedniej aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim interesem naszych klientów. Decydujące okazały się zaoferowane przez Smart AdServer możliwości technologiczne, a także sprawdzone funkcjonalności pomiaru efektywności kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych, które w pełni odpowiadają ich wymaganiom – dodaje Grzegorz Chyliński.
Mobiserve skupiony jest wyłącznie na ofercie dla Internetu mobilnego, obejmującej dostarczanie rozwiązań marketingowych skierowanych do jego użytkowników oraz technologii służącej do emisji kampanii reklamowych w urządzeniach mobilnych. Z aplikacji mobilnej Smart AdServer korzystają już między innymi tacy klienci jak Grupa Axel Springer czy Wolter Kluwer.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.