Model sprzedaży subskrypcyjnej w Shoplo

Opublikowano: 27 listopada 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Shoplo przedstawiło kolejne narzędzie dla sprzedawców, które pozwoli generować większą sprzedaż. Dzięki sprzedaży w modelu subskrypcji klienci będą mogli automatycznie zamawiać cyklicznie zamawiane produkty.

Klient składając nowe zamówienie będzie mogł wybrać z jaką częstotliwością powinno być składane automatyczne zamówienie. Nowa usługa jest dostępna dla wszystkich klientów wykorzystujących platformę Shoplo bez dodatkowych opłat.

cudmoid-press1

Ciągle dokładamy starań o to, aby nasi klienci sprzedawali więcej przy mniejszym nakładzie ich pracy. Dlatego oferujemy im, zupełnie za darmo, możliwość sprzedawania w modelu subskrypcji. Oczywiście nie jest to pierwszy dodatek na naszej platformie, który wspomaga generowanie większej sprzedaży. Przez ostatni miesiąc wdrożyliśmy również aplikacje do kampanii up­sellingowych. Oprócz tego, każdy sprzedający może dodać integrację Instock Reminder, która automatycznie zawiadamia klientów o tym, że dany towar powrócił na stan magazynowy –­ powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com

Sylwester KozakModel sprzedaży subskrypcyjnej w Shoplo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.