Shoplo przedstawiło kolejne narzędzie dla sprzedawców, które pozwoli generować większą sprzedaż. Dzięki sprzedaży w modelu subskrypcji klienci będą mogli automatycznie zamawiać cyklicznie zamawiane produkty.
Klient składając nowe zamówienie będzie mogł wybrać z jaką częstotliwością powinno być składane automatyczne zamówienie. Nowa usługa jest dostępna dla wszystkich klientów wykorzystujących platformę Shoplo bez dodatkowych opłat.

Ciągle dokładamy starań o to, aby nasi klienci sprzedawali więcej przy mniejszym nakładzie ich pracy. Dlatego oferujemy im, zupełnie za darmo, możliwość sprzedawania w modelu subskrypcji. Oczywiście nie jest to pierwszy dodatek na naszej platformie, który wspomaga generowanie większej sprzedaży. Przez ostatni miesiąc wdrożyliśmy również aplikacje do kampanii upsellingowych. Oprócz tego, każdy sprzedający może dodać integrację Instock Reminder, która automatycznie zawiadamia klientów o tym, że dany towar powrócił na stan magazynowy – powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.