Modern Warfare 3, pierwszoosobowa gra akcji, przekroczyła granicę 1 mld dolarów zysku ze sprzedaży – w zaledwie 16 dni od premiery. Poprzedniej odsłonie cyklu uzyskanie takiego wyniku zajęło dwa miesiące.
Wyniki sprzedaży gry dystrybuowanej przez Activision Blizzard nie tylko przebiły sukces Modern Warfare 2, ale również największych hitów kinowych. Popularny i najbardziej jak dotąd dochodowy film „Avatar” zarobił miliard dolarów w 17 dni.
Producenci gry jej sukcesu dopatrują się w charakterze proponowanej rozrywki. To nie tylko gra komputerowa dla zagorzałych graczy – to świat hollywoodzkiej akcji.
Modern Warfare 3 i inne nasze gry odwołują się do szerszego grona, ze społecznościową naturą gry to zupełnie inna forma interaktywnej rozrywki – powiedział Robert Kotick, szef Activision Blizzard. Dodał, że równie ważna jak sama rozgrywka jest tu opowiadana historia – i sposób jej podania.
Modern Warfare 3 jest częścią szerszej serii gier Call of Duty, która zadebiutowała w 2003 roku.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.