Modern Warfare 3, pierwszoosobowa gra akcji, przekroczyła granicę 1 mld dolarów zysku ze sprzedaży – w zaledwie 16 dni od premiery. Poprzedniej odsłonie cyklu uzyskanie takiego wyniku zajęło dwa miesiące.
Wyniki sprzedaży gry dystrybuowanej przez Activision Blizzard nie tylko przebiły sukces Modern Warfare 2, ale również największych hitów kinowych. Popularny i najbardziej jak dotąd dochodowy film „Avatar” zarobił miliard dolarów w 17 dni.
Producenci gry jej sukcesu dopatrują się w charakterze proponowanej rozrywki. To nie tylko gra komputerowa dla zagorzałych graczy – to świat hollywoodzkiej akcji.
Modern Warfare 3 i inne nasze gry odwołują się do szerszego grona, ze społecznościową naturą gry to zupełnie inna forma interaktywnej rozrywki – powiedział Robert Kotick, szef Activision Blizzard. Dodał, że równie ważna jak sama rozgrywka jest tu opowiadana historia – i sposób jej podania.
Modern Warfare 3 jest częścią szerszej serii gier Call of Duty, która zadebiutowała w 2003 roku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.