Firma Internet Service SA, operator platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl, oraz wydawnictwo IPM sp. z o.o. nawiązały umowę dotyczącą nowego, pionierskiego projektu wydawniczego .
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl, po uzyskaniu stabilnej pozycji w polskim Internecie, zamierza zaistnieć w branży wydawniczej. Partnerem w tym przedsięwzięciu będzie wydawnictwo IPM, które od wielu już lat z sukcesami działa na rynku prasy B2B. Wspólnie tworzony wysokonakładowy tytuł ma wypełnić istniejącą na polskim rynku wydawniczym lukę.
'To dla mojeauto.pl projekt całkowicie nowatorski i ogromne wyzwanie. Jesteśmy jednak przekonani, że łącząc doświadczenia wydawnictwa IPM i redakcji wirtualnej Motogazety odniesiemy kolejny sukces – mówi Michał Kluba – Prezes Zarządu Internet Service. – 'mamy w końcu spore doświadczenie w pionierskich przedsięwzięciach…’- dodaje.
W latach 2000 – 2002 za pośrednictwem mojeauto.pl sprzedano niemal 3000 samochodów nowych o łącznej wartości ponad 95 milionów złotych. Od października 2002 roku do listopada 2003 roku przeprowadzony został proces przekształcenia serwisu mojeauto.pl z platformy transakcyjnej na informacyjną, w efekcie czego powstały nowe podserwisy: 'Auta Nowe’, 'Auta Używane’, 'Motofinanse’ i 'Motogazeta’.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.