Serwis pożyczek społecznościowych Monetto.pl rozpoczął współpracę z najstarszą i jedną z największych w Polsce porównywarek cen – Kupujemy.pl. Jest to pierwszy krok w kierunku realizacji strategii nawiązywania partnerstwa z serwisami e-commerce.
Dzięki współpracy obu serwisów użytkownicy Kupujemy.pl uzyskają dostęp do tanich pożyczek, za pomocą których w łatwy sposób sfinansują zakupy w sklepach internetowych prezentowanych w porównywarce. Po zakończeniu okresu prób, który zajmie ok. miesiąca, użytkownicy Kupujemy.pl, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty Monetto.pl, będą mogli liczyć także na atrakcyjne bonusy finansowe.
„Chcemy by Monetto.pl zaistniało w świadomości internautów bezpośrednio zainteresowanych zakupami oraz potrzebujących środków na ich sfinalizowanie” – mówi Łukasz Banach Prezes Zarządu spółki Prender twórcy Monetto.pl. – „Uważamy, że użytkownicy Kupujemy.pl to świadomi i wiarygodni potencjalni pożyczkobiorcy” – dodaje.
Monetto.pl spodziewa się, że ta współpraca wpłynie na wzrost liczby użytkowników serwisu, na którym obecnie zarejestrowanych jest ok. 8000 osób.
Korzyści płynące z partnerstwa widzą też twórcy Kupujemy.pl, którzy postrzegają je jako szansę na poszerzenie swojej oferty. „Model pożyczek bezpośrednich jest sensowny i obiecujący” – mówi Arkadiusz Dydo Prezes Zarządu spółki Advanced Network Technologies, która jest właścicielem serwisu Kupujemy.pl – „Konsumenci korzystający z naszej porównywarki, przy dużych zakupach, często posługują się pożyczkami lub kredytami, dlatego chcemy pokazać im tańszą możliwość ich sfinansowania” – dodaje.
Kupujemy.pl to pierwszy serwis e-commerce, z którym kooperuje Monetto.pl. Jednocześnie spółka Prender prowadzi rozmowy z innymi serwisami tego typu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.