Serwis pożyczek społecznościowych Monetto.pl rozpoczął współpracę z najstarszą i jedną z największych w Polsce porównywarek cen – Kupujemy.pl. Jest to pierwszy krok w kierunku realizacji strategii nawiązywania partnerstwa z serwisami e-commerce.
Dzięki współpracy obu serwisów użytkownicy Kupujemy.pl uzyskają dostęp do tanich pożyczek, za pomocą których w łatwy sposób sfinansują zakupy w sklepach internetowych prezentowanych w porównywarce. Po zakończeniu okresu prób, który zajmie ok. miesiąca, użytkownicy Kupujemy.pl, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty Monetto.pl, będą mogli liczyć także na atrakcyjne bonusy finansowe.
„Chcemy by Monetto.pl zaistniało w świadomości internautów bezpośrednio zainteresowanych zakupami oraz potrzebujących środków na ich sfinalizowanie” – mówi Łukasz Banach Prezes Zarządu spółki Prender twórcy Monetto.pl. – „Uważamy, że użytkownicy Kupujemy.pl to świadomi i wiarygodni potencjalni pożyczkobiorcy” – dodaje.
Monetto.pl spodziewa się, że ta współpraca wpłynie na wzrost liczby użytkowników serwisu, na którym obecnie zarejestrowanych jest ok. 8000 osób.
Korzyści płynące z partnerstwa widzą też twórcy Kupujemy.pl, którzy postrzegają je jako szansę na poszerzenie swojej oferty. „Model pożyczek bezpośrednich jest sensowny i obiecujący” – mówi Arkadiusz Dydo Prezes Zarządu spółki Advanced Network Technologies, która jest właścicielem serwisu Kupujemy.pl – „Konsumenci korzystający z naszej porównywarki, przy dużych zakupach, często posługują się pożyczkami lub kredytami, dlatego chcemy pokazać im tańszą możliwość ich sfinansowania” – dodaje.
Kupujemy.pl to pierwszy serwis e-commerce, z którym kooperuje Monetto.pl. Jednocześnie spółka Prender prowadzi rozmowy z innymi serwisami tego typu.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!