Monetto.pl zaczyna współpracę z Kupujemy.pl

Opublikowano: 17 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis pożyczek społecznościowych Monetto.pl rozpoczął współpracę z najstarszą i jedną z największych w Polsce porównywarek cen – Kupujemy.pl. Jest to pierwszy krok w kierunku realizacji strategii nawiązywania partnerstwa z serwisami e-commerce.
Dzięki współpracy obu serwisów użytkownicy Kupujemy.pl uzyskają dostęp do tanich pożyczek, za pomocą których w łatwy sposób sfinansują zakupy w sklepach internetowych prezentowanych w porównywarce. Po zakończeniu okresu prób, który zajmie ok. miesiąca, użytkownicy Kupujemy.pl, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty Monetto.pl, będą mogli liczyć także na atrakcyjne bonusy finansowe.

„Chcemy by Monetto.pl zaistniało w świadomości internautów bezpośrednio zainteresowanych zakupami oraz potrzebujących środków na ich sfinalizowanie” – mówi Łukasz Banach Prezes Zarządu spółki Prender twórcy Monetto.pl. – „Uważamy, że użytkownicy Kupujemy.pl to świadomi i wiarygodni potencjalni pożyczkobiorcy” – dodaje.

Monetto.pl spodziewa się, że ta współpraca wpłynie na wzrost liczby użytkowników serwisu, na którym obecnie zarejestrowanych jest ok. 8000 osób.

Korzyści płynące z partnerstwa widzą też twórcy Kupujemy.pl, którzy postrzegają je jako szansę na poszerzenie swojej oferty. „Model pożyczek bezpośrednich jest sensowny i obiecujący” – mówi Arkadiusz Dydo Prezes Zarządu spółki Advanced Network Technologies, która jest właścicielem serwisu Kupujemy.pl – „Konsumenci korzystający z naszej porównywarki, przy dużych zakupach, często posługują się pożyczkami lub kredytami, dlatego chcemy pokazać im tańszą możliwość ich sfinansowania” – dodaje.

Kupujemy.pl to pierwszy serwis e-commerce, z którym kooperuje Monetto.pl. Jednocześnie spółka Prender prowadzi rozmowy z innymi serwisami tego typu.

Dawid ZarazińskiMonetto.pl zaczyna współpracę z Kupujemy.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.