Money.pl ocenia e-sklepy

Opublikowano: 27 listopada 2013. Kategoria: Rynek.

Money.pl po raz ósmy wziął pod lupę ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych. 

moneyRedakcja Money.pl oceniła e-sklepy w siedmiu kategoriach: w kategorii elektronika i AGD zwyciężył euro.com.pl, w klasyfikacji zdrowie i uroda numerem jeden został iperfumy.pl, kultura i rozrywka – Merlin.pl, moda – ANSWEAR.com, turystyka – Travelplanet.pl, natomiast wśród sklepów specjalistycznych bezkonkurencyjny był  Militaria.pl, a wielobranżowych Dekoria.pl.

Każdemu ze sklepów redaktorzy przyjrzeli się pod kątem 60 kryteriów, takich jak najlepiej zorganizowane, dysponujące najciekawszą ofertą i najbardziej dbające o kupujących. Wyniki przedstawili w siedmiu kategoriach, do których sklepy przypisane zostały na podstawie danych z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius.

Tegoroczny, ósmy już ranking sklepów internetowych Money.pl jest barometrem najważniejszych trendów całego polskiego rynku e-commerce. Coraz więcej sklepów wykorzystuje kanał mobilny w sprzedaży, a także media społecznościowe w kontaktach z klientami. Ranking wskazał, z czym mają one największe problemy. Wiele do życzenia pozostawia jeszcze obsługa klienta lub np. możliwość odbioru zakupów bezpośrednio w siedzibie firmy bądź w coraz popularniejszych paczkomatach – powiedział Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.

Podobnie jak w poprzednich edycjach i tym razem w zestawieniu wzięły udział najpopularniejsze e-sklepy wśród internautów. Z każdej kategorii kategorii e-commerce/sklepy monitorowanej w ramach Megapanelu dziennikarze Money.pl wybrali po 15 sklepów, które w ciągu roku poprzedzającego badanie (od sierpnia 2013 roku do końca lipca 2013 r.) odwiedziła największa liczba osób.

Pełen ranking dostępny jest pod adresem: www.money.pl/sekcja/ranking-sklepow-internetowych-2013

Dawid ZarazińskiMoney.pl ocenia e-sklepy

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.