Money.pl oraz Konfederacja Pracodawców Polskich (KPP) – największa instytucja skupiająca polskich przedsiębiorców nawiązały współpracę.
Jak polski biznes może poradzić sobie z konkurencją w poszerzonej Unii Europejskiej” Jakie mechanizmy rządzą polską gospodarką” Które z nowych przepisów ułatwią, a które utrudnią prowadzenie firmy” Kto jest uczciwym partnerem w interesach” Jak skutecznie pozyskać środki finansowe z UE” Co tydzień, odpowiedzi na te oraz inne najczęściej zadawane pytania przez przedsiębiorców, będą publikowane na stronach money.pl oraz kpp.org.pl.
Bardzo cieszy mnie podpisanie umowy pomiędzy Money.pl a KPP – powiedział Andrzej Jankowski, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Konfederacji. Jestem przekonany, że portal który co miesiąc odwiedza ponad 300 tys. internautów (badanie Gemiusaudience, styczeń 2004), z czego znacząca większość to ludzie związani z biznesem, zarówno tym dużym jak i małym, daje nam wspaniałą możliwość prowadzenia dialogu z przedsiębiorcami. Wierzę, że w wyniku kooperacji przedsiębiorcy otrzymają wartość dodaną, która przyczyni się do podniesienia ich kompetencji oraz know – how, a ponadto pozwoli skuteczniej konkurować na poszerzonym rynku unijnym -dodał Jankowski.
Nie tylko czekamy na pytania, ale sami też chcemy je zadawać – powiedział Piotr Krawiec, dyrektor ds. Marketingu i PR w Money.pl. Jak przedsiębiorcy oceniają kondycję polskiej gospodarki” Co ich niepokoi, a co cieszy” Co najbardziej przeszkadza w prowadzeniu biznesu” Oto niektóre z pytań, które chcemy skierować do przedsiębiorców w przygotowanych przez Money.pl i KPP badaniach, ankietach oraz sondach- dodał Piotr Krawiec.
Na podstawie odpowiedzi zostaną przygotowane raporty analizujące opinie przedsiębiorców i konsumentów, a wnioski eksperci KPP wykorzystają w czasie dyskusji nad ważnymi dla rozwoju gospodarki zmianami prawa. Jako największa organizacja przedsiębiorców KPP ma bowiem realny wpływ na kształtowanie przepisów i politycznych decyzji w sprawach, które najbardziej interesują przedsiębiorców.
http://www.money.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.