Wystartowała druga edycja Money Manii – wakacyjnego konkursu portalu Money.pl. W tym roku internauci walczą o samochód Toyota Auris oraz tysiąc innych nagród, między innymi: kina domowe, aparaty fotograficzne, odtwarzacze DVD, sprzęt hi-fi, odtwarzacze mp4.
Po sukcesie zeszłorocznej pierwszej edycji, Money.pl ponownie proponuje swoim użytkownikom lekką wakacyjną zabawę finansami. Organizatorzy chcą pokazać internautom, że świat finansów wcale nie musi być nudny oraz że Money.pl to portal nie tylko dla finansistów.
Przez najbliższych osiem tygodni uczestnicy konkursu będą zbierać punkty i wygrywać nagrody. Tak jak w pierwszej edycji, punkty otrzymuje się za odnajdywanie symboli schowanych w Money.pl i poznawanie usług portalu. Na prośbę użytkowników formuła konkursu została urozmaicona. W tej edycji internauci mogą sprawdzić swoje umiejętności prognozowania, bo jednym z zadań konkursowych jest typowanie kursu dolara na kolejne dni.
Konkurs organizuje portal finansowy Money.pl. Wyłącznym partnerem i sponsorem nagród jest Toyota Bank.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.