Wystartowała druga edycja Money Manii – wakacyjnego konkursu portalu Money.pl. W tym roku internauci walczą o samochód Toyota Auris oraz tysiąc innych nagród, między innymi: kina domowe, aparaty fotograficzne, odtwarzacze DVD, sprzęt hi-fi, odtwarzacze mp4.
Po sukcesie zeszłorocznej pierwszej edycji, Money.pl ponownie proponuje swoim użytkownikom lekką wakacyjną zabawę finansami. Organizatorzy chcą pokazać internautom, że świat finansów wcale nie musi być nudny oraz że Money.pl to portal nie tylko dla finansistów.
Przez najbliższych osiem tygodni uczestnicy konkursu będą zbierać punkty i wygrywać nagrody. Tak jak w pierwszej edycji, punkty otrzymuje się za odnajdywanie symboli schowanych w Money.pl i poznawanie usług portalu. Na prośbę użytkowników formuła konkursu została urozmaicona. W tej edycji internauci mogą sprawdzić swoje umiejętności prognozowania, bo jednym z zadań konkursowych jest typowanie kursu dolara na kolejne dni.
Konkurs organizuje portal finansowy Money.pl. Wyłącznym partnerem i sponsorem nagród jest Toyota Bank.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.