Współpraca dotyczy wortalu iWoman.pl – pierwszego serwisu Grupy Money.pl skierowanego do kobiet. Sybil.pl – „agregator możliwości spędzania wolnego czasu” – zasili content wortalu w stale aktualizowane informacje o bieżących wydarzeniach kulturalnych w 29 miastach Polski.
W bazie Sybil.pl pojawia się codziennie ponad 800 nowych wydarzeń (kultura, koncerty, sport, imprezy, film), w każdym miesiącu ponad 5000 propozycji planowania wolnego czasu. Dzięki współpracy iWoman.pl poszerzy stronę o bieżące wydarzenia kulturalne, Sybil.pl zaś dotrze do grupy czytelniczek iWoman.pl – definiowanej przez Money.pl jako „kobiety powyżej 25 roku życia, mające wyższe wykształcenie, zarabiające powyżej średniej krajowej”.
Oba serwisy są stosunkowo świeże w polskiej sieci. Sybil.pl ma ambicje stać się najważniejszym multiagregatorem informacji związanych z planowaniem wolnego czasu, z którym Polacy mają coraz więcej problemów (stres, pracoholizm, nadmiar obowiązków), oferując użytkownikom inteligentne dopasowanie propozycji do zainteresowań oraz efektywne planowanie wieczorów, weekendów, urlopów.
– Agregatory informacji istnieją dzięki Internetowi. Ich przewagą jest zbieranie pod jedną domeną szerokiego spektrum informacji i bardzo dużej grupy odbiorców z jednoczesnym dopasowaniem informacji do odbiorców – klientów. Z naszych analiz wynika, że informacja związana z wolnym czasem jest mocno rozproszona, a internauta jest dziś bardzo wymagający. Internautki iWoman.pl są dla nas cenną grupą docelową, aktywną i opiniodawczą. Mamy dobry content, więc obie strony na tym skorzystają – mówi Maciej Szczepaniak prezes firmy E-Trade, właściciela Sybil.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.