Monitoring sieci handlowych- Comtica i HP

Comtica Sp. z .o. o. wdrożyła dla działu sprzedaży detalicznej firmy Hewlett Packard system wspierający proces merchandisingu. Autorskie rozwiązanie Comtica Enterprise Portal pozwala osobom w centrali HP w czasie rzeczywistym zbierać informacje o warunkach wystawienniczych i cenowych produktów sprzedawanych w kanale detalicznym.

Monitoring sieci handlowych w czasie rzeczywistym realizowany jest przez platformę Comtica Enterprise Portal. Merchandiserzy HP regularnie odwiedzający punkty sprzedaży detalicznej zbierają szczegółowe dane o ilości wystawionych na półkach produktów oraz o miejscu ich wyeksponowania. Ponadto spisywane są aktualne ceny wszystkich towarów działów IT. Merchandiserzy wprowadzają uzyskane dane do rozbudowanej ankiety w warstwie off-line Comtica Enterprise Portal. Po wypełnieniu formularza wybierają funkcję aktualizacji, w wyniku, której portal łączy się z Internetem i automatycznie uaktualnia dane w bazie centralnej. Na tej samej platformie portalu, ale we własnym interfejsie regionalni kierownicy sprzedaży mają aktualne informacje, które wspomagają decyzje w obrębie zarządzania sprzedażą detaliczną produktów HP w danym regionie.

http://www.comtica.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top