Comtica Sp. z .o. o. wdrożyła dla działu sprzedaży detalicznej firmy Hewlett Packard system wspierający proces merchandisingu. Autorskie rozwiązanie Comtica Enterprise Portal pozwala osobom w centrali HP w czasie rzeczywistym zbierać informacje o warunkach wystawienniczych i cenowych produktów sprzedawanych w kanale detalicznym.
Monitoring sieci handlowych w czasie rzeczywistym realizowany jest przez platformę Comtica Enterprise Portal. Merchandiserzy HP regularnie odwiedzający punkty sprzedaży detalicznej zbierają szczegółowe dane o ilości wystawionych na półkach produktów oraz o miejscu ich wyeksponowania. Ponadto spisywane są aktualne ceny wszystkich towarów działów IT. Merchandiserzy wprowadzają uzyskane dane do rozbudowanej ankiety w warstwie off-line Comtica Enterprise Portal. Po wypełnieniu formularza wybierają funkcję aktualizacji, w wyniku, której portal łączy się z Internetem i automatycznie uaktualnia dane w bazie centralnej. Na tej samej platformie portalu, ale we własnym interfejsie regionalni kierownicy sprzedaży mają aktualne informacje, które wspomagają decyzje w obrębie zarządzania sprzedażą detaliczną produktów HP w danym regionie.
Wpisy promowane
- Trzy korzyści z kwalifikowania technologii spawania (WPQR)Kwalifikowanie technologii spawania WPQR (ang. Welding Procedure Qualification Record) to procedura skierowana do firm oferujących produkcję spawalniczą. Wdrożenie WPQR daje ...
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
10.04.2025 dev.js Summit 2025 (online)
09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!