Jak podaje monsterpolska.pl w marcu liczba unikalnych użytkowników tego międzynarodowego serwisu przekroczyła milion, osiągając pułap 1 001 387 odwiedzających oraz 1 407 145 wizyt na stronie miesięcznie. W kolejnych kwartałach 2010 firma planuje znaczne przekroczenie tego wyniku i zbliżenie się do 2 mln użytkowników.
Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie pozycji na rynku rekrutacji internetowej w Polsce. Działania zaplanowane na 2010 r. koncentrują się przede wszystkim na zwiększaniu puli ofert dla osób poszukujących pracy i wspieraniu ich w planowaniu własnej ścieżki kariery, rozwoju zawodowego oraz poszukiwaniu pracy. Już niedługo poprzez portal dostępne będą szkolenia, coaching, doradztwo zawodowe, dodatkowe konkursy i projekty rekrutacyjne. Część działań, mających na celu dostarczenie użytkownikom narzędzi i wiedzy do skutecznego kierowania własną karierą zawodową, będzie realizowanych również w mediach społecznościowych.
„Cieszymy się, że udało nam się pozyskać milion unikalnych użytkowników już w pierwszym kwartale tego roku”– powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Director Eastern Europe. – „Od kilku miesięcy obserwujemy, że sytuacja na rynku pracy się stabilizuje, a pracodawcy znacznie zwiększyli rekrutację. Oznacza to, że w najbliższym czasie pojawią się nowe atrakcyjne możliwości dla osób poszukujących pracy. Jestem pewien, że dalsza konsekwentna realizacja strategii zapewni nam osiągnięcie wszystkich ambitnych celów, w tym zbliżenie się pod koniec 2010 do pułapu 2 mln użytkowników” – dodał.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.