Jak podaje monsterpolska.pl w marcu liczba unikalnych użytkowników tego międzynarodowego serwisu przekroczyła milion, osiągając pułap 1 001 387 odwiedzających oraz 1 407 145 wizyt na stronie miesięcznie. W kolejnych kwartałach 2010 firma planuje znaczne przekroczenie tego wyniku i zbliżenie się do 2 mln użytkowników.
Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie pozycji na rynku rekrutacji internetowej w Polsce. Działania zaplanowane na 2010 r. koncentrują się przede wszystkim na zwiększaniu puli ofert dla osób poszukujących pracy i wspieraniu ich w planowaniu własnej ścieżki kariery, rozwoju zawodowego oraz poszukiwaniu pracy. Już niedługo poprzez portal dostępne będą szkolenia, coaching, doradztwo zawodowe, dodatkowe konkursy i projekty rekrutacyjne. Część działań, mających na celu dostarczenie użytkownikom narzędzi i wiedzy do skutecznego kierowania własną karierą zawodową, będzie realizowanych również w mediach społecznościowych.
„Cieszymy się, że udało nam się pozyskać milion unikalnych użytkowników już w pierwszym kwartale tego roku”– powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Director Eastern Europe. – „Od kilku miesięcy obserwujemy, że sytuacja na rynku pracy się stabilizuje, a pracodawcy znacznie zwiększyli rekrutację. Oznacza to, że w najbliższym czasie pojawią się nowe atrakcyjne możliwości dla osób poszukujących pracy. Jestem pewien, że dalsza konsekwentna realizacja strategii zapewni nam osiągnięcie wszystkich ambitnych celów, w tym zbliżenie się pod koniec 2010 do pułapu 2 mln użytkowników” – dodał.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.