Jak podaje monsterpolska.pl w marcu liczba unikalnych użytkowników tego międzynarodowego serwisu przekroczyła milion, osiągając pułap 1 001 387 odwiedzających oraz 1 407 145 wizyt na stronie miesięcznie. W kolejnych kwartałach 2010 firma planuje znaczne przekroczenie tego wyniku i zbliżenie się do 2 mln użytkowników.
Spółka realizuje strategię, która zakłada budowanie pozycji na rynku rekrutacji internetowej w Polsce. Działania zaplanowane na 2010 r. koncentrują się przede wszystkim na zwiększaniu puli ofert dla osób poszukujących pracy i wspieraniu ich w planowaniu własnej ścieżki kariery, rozwoju zawodowego oraz poszukiwaniu pracy. Już niedługo poprzez portal dostępne będą szkolenia, coaching, doradztwo zawodowe, dodatkowe konkursy i projekty rekrutacyjne. Część działań, mających na celu dostarczenie użytkownikom narzędzi i wiedzy do skutecznego kierowania własną karierą zawodową, będzie realizowanych również w mediach społecznościowych.
„Cieszymy się, że udało nam się pozyskać milion unikalnych użytkowników już w pierwszym kwartale tego roku”– powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Director Eastern Europe. – „Od kilku miesięcy obserwujemy, że sytuacja na rynku pracy się stabilizuje, a pracodawcy znacznie zwiększyli rekrutację. Oznacza to, że w najbliższym czasie pojawią się nowe atrakcyjne możliwości dla osób poszukujących pracy. Jestem pewien, że dalsza konsekwentna realizacja strategii zapewni nam osiągnięcie wszystkich ambitnych celów, w tym zbliżenie się pod koniec 2010 do pułapu 2 mln użytkowników” – dodał.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.