monsterpolska.pl sięga po milion

Opublikowano: 19 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Minął rok, od kiedy międzynarodowy serwis kariery i rekrutacji internetowej Monster zaprezentował nową wersję serwisu monsterpolska.pl, z innowacyjnymi narzędziami do zarządzania karierą oraz rekrutacją. Premiera w Polsce odbyła się równolegle do odsłony nowego Monstera w 23 innych krajach na całym świecie. Po roku działalności serwis ugruntował swoją pozycję na polskim rynku rekrutacji internetowej, uzyskując 1 mln. wizyt na stronie, jak również ponad 100 tys. kandydatów i 20 tys. ofert pracy. W roku 2010 firma planuje znacznie przekroczyć pułap 1mln użytkowników miesięcznie.

Ze względu na sytuację na rynku pracy, serwis monsterpolska.pl koncentrował się do tej pory przede wszystkim na zwiększaniu puli ofert pracy dla kandydatów, ułatwianiu kontaktu między pracodawcami a kandydatami oraz na działaniach mających na celu ożywienie rynku pracy. Dużym sukcesem okazał się projekt zrealizowany w październiku – Targi Pracy Monsterpolska.pl Keep Poland Working – który przyciągnął ponad 3000 kandydatów i ponad 1400 ofert pracy. Niecodzienna była formuła wydarzenia – bezpłatny udział w jesiennych targach zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców wystawiających się na targach.

Serwis inwestował również w innowacyjne technologie. Najnowsze rozwiązania dla pracodawców, zaprezentowane pod koniec 2009 r. to TMS (Talent Management System) – zarządzanie porfolio talentów, oraz CAN (Career Ad Network) – zwiększający kilkakrotnie zasięg ogłoszeń poprzez ukierunkowane kampanie rekrutacyjne w mediach.

Jesteśmy zadowoleni z wyników, które udało nam się osiągnąć w 2009 r. Ze względu na tegoroczne spowolnienie gospodarcze, a co za tym idzie – skurczenie się rynku pracy, był to rok pełen wyzwań dla całej branży rekrutacyjnej, jak również stresujący okres dla osób, które poszukiwały pracy. Cieszymy się, że mimo to udało nam się wesprzeć tysiące kandydatów w znalezieniu atrakcyjnej pracy. Widzimy, że sytuacja na rynku pracy od kilku miesięcy się stabilizuje i optymistycznie patrzymy w przyszły rok. – powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Dorector Eastern Europe.

W 2010 Monster skupi się na wspieraniu kandydatów, jak i pracowników w planowaniu własnej ścieżki kariery, rozwoju zawodowym i poszukiwaniu pracy. Dostępne będą szkolenia, coaching, doradztwo zawodowe, dodatkowe konkursy i akcje rekrutacyjne. Monster planuje również organizację kolejnych edycji Targów Pracy Monsterpolska.pl Keep Poland Working, w Warszawie oraz innych regionach Polski.

Tomasz Uchańskimonsterpolska.pl sięga po milion

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski