Właśnie rozpoczął działalność nowy projekt Krzysztofa Matuszewskiego, twórcy agencji Creative PR. Moonvalley.pl ma pomagać spełniać marzenia.
Koncepcja Moonvalley była dopracowywana już od dłuższego czasu, jednak dopiero od początku listopada Moonvalley rozpoczęło funkcjonowanie w internecie. Działalność Moonvalley jest podsumowaniem wszystkich dotychczasowych doświadczeń Krzysztofa Maruszewskiego w doradztwie dla firm i osób publicznych w zakresie public relations. „Moja koncepcja biznesu sformułowana jest w ten sposób, że regularnie rozpoczynamy nowe projekty i po okresie inkubacji, kiedy działają pod egidą głównej firmy Creative PR, są wydzielane i zaczynają funkcjonować jako niezależne podmioty.”
Czym zajmuje się Moonvalley? Zajmuje się tym, co jest jedyne w swoim rodzaju i sprawia przyjemność klientom. Moonvalley pomaga spełniać marzenia. Pomaga zorganizować wszystko, na co maja ochotę nasi klienci. Poczynając od romantycznego weekendu, kąpieli w mleku i innych atrakcji dla ukochanej w jednym z wielkopolskich pałacyków a kończąc na wyszukanych podróżach po wszystkich zakątkach świata. Może spełnić także inne życzenia, nie związane z podróżami.
Moonvalley będzie przede wszystkim budować swoje publicity poprzez prezentowanie pomysłów na niespodzianki i personal event. Ten nowy typ wydarzenia przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla niewielkich grup osób i ma na celu tylko i wyłącznie sprawianie przyjemności! Raz na dwa tygodnie Moonvalley będzie prezentować swój pomysł dziennikarzom i członkom Moonvalley Club w specjalnym newsletterze.
Moonvalley Club to propozycja dla stałych Klientów. W ofercie znajdują się cztery karty, z czego trzy to karty przeznaczone dla Klientów niebiznesowych (Sliver Card, Gold Card, Platinum Card) a jedna karta to oferta tylko dla firm (Business Card). Każda z kart zawiera określoną ilość godzin pracy konsultantów Creative PR. Ponadto właściciele Gold Card mają dostęp do osobistego konsultanta przez cały rok, o każdej porze dnia i nocy.
Moonvalley rozpoczyna równocześnie ze swoją premierą kampanię społeczną na rzecz powrotu do masowej komunikacji z innymi za pośrednictwem tradycyjnych listów. Chce przypomnieć, że w listach jest poezja, magia i coś czego nie uda się zamknąć w email’u lub sms’ie. Właśnie dla takiej poezji zawartej w słowach warto żyć. Jak mówi Krzysztof Maruszewski: „Wszelkie akcje mające na celu zachęcanie ludzi do większej wrażliwości w codziennym życiu mają sens, bo zbliżają nas do drugiego człowieka. Taka w samym sednie jest też misja Moonvalley. Nie każda niespodzianka czy prezent przez nas przygotowywany musi kosztować fortunę. Liczy się świetny pomysł, a tych nam nie brakuje.” W dalszym etapie akcji przewidziane jest przygotowanie specjalnych skryptów dla nauczycieli do przeprowadzania lekcji na temat sztuki epistolografii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.