Właśnie rozpoczął działalność nowy projekt Krzysztofa Matuszewskiego, twórcy agencji Creative PR. Moonvalley.pl ma pomagać spełniać marzenia.
Koncepcja Moonvalley była dopracowywana już od dłuższego czasu, jednak dopiero od początku listopada Moonvalley rozpoczęło funkcjonowanie w internecie. Działalność Moonvalley jest podsumowaniem wszystkich dotychczasowych doświadczeń Krzysztofa Maruszewskiego w doradztwie dla firm i osób publicznych w zakresie public relations. „Moja koncepcja biznesu sformułowana jest w ten sposób, że regularnie rozpoczynamy nowe projekty i po okresie inkubacji, kiedy działają pod egidą głównej firmy Creative PR, są wydzielane i zaczynają funkcjonować jako niezależne podmioty.”
Czym zajmuje się Moonvalley? Zajmuje się tym, co jest jedyne w swoim rodzaju i sprawia przyjemność klientom. Moonvalley pomaga spełniać marzenia. Pomaga zorganizować wszystko, na co maja ochotę nasi klienci. Poczynając od romantycznego weekendu, kąpieli w mleku i innych atrakcji dla ukochanej w jednym z wielkopolskich pałacyków a kończąc na wyszukanych podróżach po wszystkich zakątkach świata. Może spełnić także inne życzenia, nie związane z podróżami.
Moonvalley będzie przede wszystkim budować swoje publicity poprzez prezentowanie pomysłów na niespodzianki i personal event. Ten nowy typ wydarzenia przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla niewielkich grup osób i ma na celu tylko i wyłącznie sprawianie przyjemności! Raz na dwa tygodnie Moonvalley będzie prezentować swój pomysł dziennikarzom i członkom Moonvalley Club w specjalnym newsletterze.
Moonvalley Club to propozycja dla stałych Klientów. W ofercie znajdują się cztery karty, z czego trzy to karty przeznaczone dla Klientów niebiznesowych (Sliver Card, Gold Card, Platinum Card) a jedna karta to oferta tylko dla firm (Business Card). Każda z kart zawiera określoną ilość godzin pracy konsultantów Creative PR. Ponadto właściciele Gold Card mają dostęp do osobistego konsultanta przez cały rok, o każdej porze dnia i nocy.
Moonvalley rozpoczyna równocześnie ze swoją premierą kampanię społeczną na rzecz powrotu do masowej komunikacji z innymi za pośrednictwem tradycyjnych listów. Chce przypomnieć, że w listach jest poezja, magia i coś czego nie uda się zamknąć w email’u lub sms’ie. Właśnie dla takiej poezji zawartej w słowach warto żyć. Jak mówi Krzysztof Maruszewski: „Wszelkie akcje mające na celu zachęcanie ludzi do większej wrażliwości w codziennym życiu mają sens, bo zbliżają nas do drugiego człowieka. Taka w samym sednie jest też misja Moonvalley. Nie każda niespodzianka czy prezent przez nas przygotowywany musi kosztować fortunę. Liczy się świetny pomysł, a tych nam nie brakuje.” W dalszym etapie akcji przewidziane jest przygotowanie specjalnych skryptów dla nauczycieli do przeprowadzania lekcji na temat sztuki epistolografii.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.