Poznańska grupa more7 zakończyła wdrożenie systemu zarządzania relacjami z Klientem CRM7 w firmie Raben.
Dostępne na rynku systemy CRM, to w większości rozwiązania zbyt uniwersalne, przeznaczone dla wszystkich, nie spełniające potrzeb konkretnego Klienta. To co odróżnia system CRM7 od innych, to oprócz przekazywania kodów źródłowych, fakt jego dostosowania do specyficznych potrzeb danego Klienta – jego branży i biznesu.
System zarządzania relacjami z Klientem CRM7 jest rozwiązaniem scentralizowanym, wykorzystującym serwerowy system operacyjny Linux oraz przeglądarkę internetową po stronie końcowego użytkownika. Zaletą takiego rozwiązania jest w głównej mierze duża elastyczność w zarządzaniu aplikacją i jej pielęgnacją, niewielkie wymagania sprzętowe po stronie serwera i Klienta oraz niski koszt wdrożenia i utrzymania systemu. Całe rozwiązanie nie wymaga ponoszenia jakichkolwiek opłat licencyjnych, bez względu na liczbę podłączonych użytkowników końcowych i lokalizacji używających systemu.
Na uwagę zasługuje również fakt, iż dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej, istnieje możliwość korzystania z systemu za pomocą technik komunikacji mobilnej, jak telefony komórkowe czy urządzenia PDA, co czyni z niego niezastąpione narzędzie dla przedstawicieli pracujących w terenie.
W chwili obecnej system CRM7 w firmie Raben używany jest przez kilkudziesięciu pracowników firmy w 16 lokalizacjach w kraju, na wszystkich szczeblach kontaktu z Klientem – od handlowców, poprzez kierowników placówek do zarządu włącznie.
Szczegółowa analiza wymagań była podstawą stworzenia przez more7 systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Raben tak, aby system CRM7 w pełnym zakresie wspomagał działania handlowe i marketingowe. Ma to na celu przede wszystkim zwiększenie wydajności i efektywności działań handlowych, podniesienia poziomu satysfakcji Klienta ze świadczonych usług oraz coraz bardziej dokładnego selekcjonowania potencjalnych Klientów i oferowania nowych usług.
Nadrzędnym celem, który postawiliśmy sobie był wybór narzędzia dostosowanego do specyfiki pracy naszego działu sprzedaży, które pozwoli nam na koordynację działań handlowych w całym kraju oraz przełoży się na zwiększenie poziomu satysfakcji Klienta – wyjaśnia Sławomir Błotny, wiceprezes Zarządu w Raben, Dyrektor ds. Sprzedaży.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.