Morele.net dynamicznie rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów. Aktualnie sklep dysponuje ośmioma punktami w całej Polsce – od kilku dni z takiej opcji odbioru towaru mogą korzystać klienci z okolic Trójmiasta.
Koncepcja punktów odbiorczych Morele.net to propozycja dla klientów, którzy dokonują zakupów w internecie, ale z wielu względów preferują osobisty odbiór towaru w lokalu firmy. Takie rozwiązanie pozwala na obniżenie ceny zakupu o koszt wysyłki, poza tym umożliwia obejrzenie i ewentualne przetestowanie towaru jak w zwyczajnym stacjonarnym sklepie.
NetPunkty to również ważny element struktury firmy z punktu widzenia budowy wiarygodności i zaufania klientów, którzy często rezygnują z zakupów w internecie, gdy nie mogą obejrzeć towaru, a sprzedawca ma charakter wyłącznie wirtualny. Sklep internetowy Morele.net od początku istnienia rozumie te obawy, dlatego rozwija sieć punktów odbiorczych, aby jak największa liczba klientów mogła w prosty sposób skorzystać z oferty firmy.
Pierwszy NetPunkt otwarty w Krakowie zyskał uznanie klientów, co pociągnęło za sobą uruchomienie kolejnych punktów w Warszawie i Wrocławiu. Te trzy punkty są równocześnie sklepami firmowymi Morele.net.
Pozostałe NetPunkty powstały na bazie umów partnerskich (franczyza) z lokalnymi sklepami komputerowymi w Kielcach, Opolu, Rzeszowie, Katowicach i od kilku dni w Trójmieście. Partnerzy Morele.net to starannie wyselekcjonowane i popularne w swoich miastach sklepy w dogodnych lokalizacjach. Nowo otwarty punkt w Trójmieście znajduje się przy głównej ulicy w Sopocie.
Docelowo firma planuje sieć 17 punktów odbiorczych w największych miastach Polski i wynik ten powinien zostać osiągnięty na początku trzeciego kwartału 2009 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.