Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl wdrożyła nową szatę graficzną, która poprawia użyteczność serwisu. Przy zastosowaniu nowoczesnych metod projektowania zmodyfikowano sposób prezentowania ogłoszeń. Wprowadzone zmiany już zaowocowały widoczną poprawą prezentacji ofert.
Główną modernizacją było wprowadzenie nowych zasad prezentacji podobnych ofert oraz zmiana interfejsu na bardziej przyjazny użytkownikom. Dzięki tym zmianom współczynnik odrzuceń zmniejszył się aż o 25 punktów procentowych do rekordowo niskiego poziomu 11%. Zmodyfikowana została również strona główna, na której promowane są najnowsze i najczęściej oglądane oferty. Dobór wyświetlanych ogłoszeń nie jest przypadkowy lecz oparty o historię wyszukiwania użytkownika lub jego lokalizację. Poprawiono także funkcjonalności wyszukiwania zaawansowanego.
Zmieniono sposób prezentacji ogłoszeń, w którym większy nacisk położono na zdjęcia nieruchomości. W znaczny sposób ułatwia to użytkownikowi ocenę, czy dana nieruchomość spełnia jego oczekiwania, jednocześnie zwiększając szansę na kontakt z ogłoszeniodawcą.
„Nie ustajemy w rozwijaniu i ulepszaniu Morizon.pl, co przekłada się na stały wzrost liczby użytkowników i publikowanych ogłoszeń. Spodziewaliśmy się poprawy statystyk, ale wynik pozytywnie nas zaskoczył! Wprowadzone zmiany ułatwią wyszukanie ogłoszenia, co mamy nadzieję wpłynie pozytywnie na zadowolenie wszystkich naszych użytkowników. Zmiana prezentacji ogłoszeń powinna ułatwić sprzedaż czy wynajem mieszkań, domów czy lokali użytkowych. ” – mówi lider projektu Morizon.pl i specjalista ds. użyteczności, Marcin Śpiewak.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.