Blisko 200 agencji wraz z internautami aktywnie współtworzy nowy portal nieruchomości. Minęły zaledwie 3 miesiące od udostępnienia wersji beta wyszukiwarki w a w bazie Morizon.pl dostępnych jest już blisko 150 000 aktualnych ofert nieruchomości, zamieszczonych przez ponad 300 współpracujących agencji pośrednictwa nieruchomości.
„Kiedy analizowaliśmy wcześniej najpopularniejsze portale nieruchomościowe w USA i w Europie Zachodniej, które podchodzą do prezentowania ofert w innowacyjny sposób i porównaliśmy je z serwisami dostępnymi w Polsce, było dla nas oczywiste, że istnieje jeszcze ogromne pole do zagospodarowania. Chcieliśmy zaoferować naszym użytkownikom unikalne, nowoczesne i intuicyjne rozwiązania i w tym celu postanowiliśmy zaprosić ich do współtworzenia z nami serwisu – zgłaszania swoich potrzeb i propozycji rozwiązań. To podejście okazało się dobrą decyzją” – mówi Monika Rudnicka, dyrektor zarządzająca Morizon.pl.
Twórcy Morizon.pl przygotowali program aktywnej wymiany informacji i zbierania uwag od Internautów, testerów i współpracujących z portalem pracowników biur nieruchomości. Konkursy z nagrodami dla osób testujących pierwszą wersję serwisu zaowocowały wieloma sugestiami usprawnień i kreatywnymi pomysłami rozwoju funkcjonalności. W odpowiedzi na zgłaszane uwagi wprowadzono wiele innowacyjnych rozwiązań do samej wyszukiwarki, m.in. interaktywne mapy, suwaki, usprawniono nawigację, algorytmy wyszukiwania i sortowania ofert oraz ich wygląd.
Wyróżnikiem portalu stały się też procentowe znaczniki kompletności oferty pojawiające się przy każdym ogłoszeniu. Powstają one na podstawie opracowanej przez zespół specjalistów listy kilkudziesięciu parametrów opisujących nieruchomość i ułatwiają użytkownikom proces decyzyjny. Oferty, które zawierają najwięcej szczegółów i najpełniejszy opis, w wyniku sortowania pokazują się wyżej na liście, co pozwala na szybkie wytypowanie ofert najpełniej odpowiadających gustom i wymaganiom.
Bardzo ważnymi partnerami Morizon.pl są współpracujące z nim biura nieruchomości. Od sprawności i efektywności tej współpracy zależą zarówno przychody portalu, jak i samych biur.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.