Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl nawiązała współpracę z serwisem najDom.pl należącym do grupy o2. Na mocy zawartej umowy, oferty zamieszczane przez biura nieruchomości, deweloperów i osoby prywatne w morizon.pl, będą publikowane również w portalu najDom.pl.
Umowa partnerska zapewnić ma korzyści zarówno użytkownikom najDom.pl, jak i ogłoszeniodawcom zamieszczającym oferty w Morizon.pl.
Szacujemy, że dzięki współpracy pomiędzy portalami, liczba realnych użytkowników serwisu morizon.pl aktywnie poszukujących nieruchomości, może wzrosnąć o 20 proc. W wyniku podpisania umowy Morizon zyska dodatkowy zasięg dla swoich ogłoszeniodawców. Korzyści w postaci wzrostu ilości otrzymywanych zapytań powinni zauważać w szczególności klienci pozycjonujący – ich oferty będą wyświetlane wysoko na listach wyników równocześnie w obu serwisach – powiedział Bolesław Drapella, prezes zarządu spółki Morizon.
Do tej pory Morizon.pl nawiązał współpracę m.in. z portalami: Anonse.pl, Money.pl, Trovit.pl, Mitula.com oraz z serwisami zagranicznymi. Zawartą współpracę wyróżnia fakt, że serwis najDom.pl będzie prezentował wyłącznie oferty własne oraz pochodzące z Morizon.pl, a oferty pozycjonowane w Morizon.pl będą wyświetlane najwyżej na listach wyników w najDom.pl.
Nowo nawiązana współpraca zwiększyć ma realny zasięg ofert publikowanych i pozycjonowanych na Morizon.pl i serwisach partnerskich do blisko 900 tys. realnych użytkowników poszukujących nieruchomości.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.