Jeden z najstarszych serwisów o tematyce motoryzacyjnej MOTO.PL – działający od 1998 roku – przeszedł gruntowny 'lifting’ zarówno od strony graficznej, jak i systemowej. Trwają ostatnie prace aktualizacyjne. Na początku marca nastąpi oficjalne uruchomienie działu pojazdów używanych. Hasłem kampanii reklamowej tego działu będzie ’Kup samochód używany, jak nowy…’ gdyż dzięki najbardziej zaawansowanej na rodzimym rynku wyszukiwarce pojazdów używanych, możliwe będzie precyzyjne określenie parametrów technicznych poszukiwanego pojazdu.
Wyszukiwarka wiąże się z rozbudowanymi formularzami dodawania pojazdów, w których zainteresowani mogą w sposób szczegółowy opisać oferowane auto. Wśród nowości, w serwisie pojawiła się również możliwość dodawania pojazdów do 'koszyka’. Mechanizm koszyka pozwala na precyzyjne porównanie znajdujących się w nim pojazdów, wydrukowanie oraz przesłanie zestawienia wybranych pojazdów na dowolny, podany przez zainteresowanego e-mail.
Mając na uwadze nienajlepszą kondycję branży motoryzacyjnej, abonament roczny za dostęp do platformy – pakiet dla komisów samochodowych i dealerów – obniżono o 40%. Klienci, którzy skorzystają z usług serwisu MOTO.PL do końca marca br. mogą liczyć na dodatkowe bonusy przy wprowadzaniu kolejnych usług. W niedalekiej przyszłości na MOTO.PL pojawi się również rozbudowany katalog usług związanych z branżą motoryzacyjną i porównywarka pojazdów
nowych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.