Firma Mozilla, odpowiedzialna m.in. za przeglądarkę Firefox, promuje gry, w które grać można za pośrednictwem przeglądarek internetowych. Chce przekonać twórców aplikacji do wykorzystywania HTML5 i innych otwartych technologii.
W ramach projektu Mozilla Labs uruchomiony został właśnie oddział Mozilla Labs Gaming. Ma to być inicjatywa „dedykowana wspólnocie twórców i dostarczająca narzędzi niezbędnych do tworzenia innowacyjnych gier”. Projekt skupiać ma się na przekonywaniu do otwartych technologii webowych – takich jak wolne standardy audio i wideo, geolokalizacja czy interfejsy dotykowe.
Zapowiedziany został jednocześnie Game On 2010, międzynarodowy konkurs dla twórców aplikacji. Rozpocząć ma się pod koniec września i wyróżnić te firmy, które stosować będą otwarte standardy.
Jesienią pojawić ma się również sklep Google – Chrome Web Store – który pozwalać ma na dystrybucję aplikacji webowych, również gier. Na rynku „przeglądarkowej” rozrywki dzieje się więc coraz więcej.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.