Od wczoraj Kindle Touch 3G firmy Amazon dostępny jest w wersji pre-order w 175 krajach. Planowana premiera zapowiadana jest na 27. kwietnia.
Aktualnie dostępny jest model Kindle Touch 3G obsługujący amerykańską wersję języka angielskiego. Po oficjalnej premierze będzie można nabyć czytnik w sześciu dodatkowych wersjach językowych: niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, brazylijskim portugalskim oraz angielskim w wersji brytyjskiej. Prawdopodobnie będzie także możliwość zakupienia czytnika w japońskiej wersji językowej.
Amerykańskich użytkowników z pewnością skusi możliwość darmowego przesyłu danych za pomocą sieci komórkowej. Dla klientów z pozostałych krajów czeka zaś kilka kuszących propozycji oferowanych w najnowszych Kindle Touch i Kindle Touch 3G:
- dotykowy ekran z przyjaznym interfejsem dzięki któremu w łatwy sposób można przeglądać zawartość książki, przetwarzać strony (wycięcie cytatów) czy też robić notatki dotyczące czytanej publikacji;
- możliwość przechowywania do 3000 pozycji książkowych;
- działanie Kindle’a przez około dwa miesiące na jednym naładowaniu baterii;
- funkcja X-Ray pozwala użytkownikowi czytnika badać części składowe danej publikacji. Za pomocą X-Ray można wyszukać fragmenty książki dotyczące konkretnej postaci lub wydarzenia historycznego; jeśli to nie wystarczy można posiłkować się informacjami np. z Wikipedii lub Shelfari;
- funkcja Whispersync pozwala na zsynchronizowanie ostatnio przeczytanych stron tekstu, zakładkek i adnotacji, dzieki czemu mamy możliwość szybkiego odnajdywania przerwanych operacji na czytniku;
- Kindle Touch i Kindle Touch 3G posiada wbudowane głośniki, dzięki którym można używać funkcji text-to-speech, a także odsłuchiwać audiobooki i pliki mp3.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.