Marka NESCAFE od wielu lat w różnych krajach świata obsługiwana jest przez agencje należące do Grupy McCanna. Działania międzynarodowe prowadzone są zarówno w obszarze ATL jak i BTL, dzięki czemu strategia komunikacji marki w obu tych obszarach osiąga wysoki poziom synergii.
W br. należąca do Grupy McCanna firma marketing services MRM Momentum Group rozpoczęła obsługę full serwisową tej marki w zakresie strategii, kreacji i realizacji projektów BTL. Agencja odpowiedzialna jest za promocję sprzedaży, field i event marketing oraz za marketing bezpośredni. Przejęcie przez MRM Momentum Group usług full service jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy z obszaru merchandisingu dla innych marek z portfolio firmy Nestle.
Do tej pory MRM Momentum Group prowadziło projekty merchandisingowe dla: AfterEight, Goplany, KitKata, Liona, NANa, NESCAFE, Kaszek Nestle, Nesquika (bez płatków), Winiar oraz projekty z zakresu channel marketingu dla kawiarenek – Cafe NESCAFE.
W br. MRM Momentum Group prowadzi szereg działań samplingowych dla NESCAFE 3 w 1, NESCAFE GOLD i NESCAFE Classic oraz działania z zakresu promocji sprzedaży dla wszystkich wariantów kawy NESCAFE. Celem działań jest 'doświadczenie marki' przez konsumentów. Działania kierowane są do kilku segmentów i są prowadzone na terenie biurowców (suchy sampling), uczelni wyższych oraz sieci supermarketów w całej Polsce (Carrefour, Makro Cash & Carry, Real, Tesco), a także podczas imprez okolicznościowych. Rokrocznie odbywają są także działania skierowane do miłośników kina.
NESCAFE jest sponsorem festiwali filmowych w Cieszynie, Kazimierzu oraz sponsorem głównym Miedzynarodowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Podczas festiwali odbywają się degustacje kawy NESCAFE. Koncepcja kreatywna działań samplingowych przygotowana przez MRM Momentum Group jest spójna z globalną strategią komunikacji marki NESCAFE.
Group Account Director MRM Momentum Group, Aldona Borecka powiedziała: Jest to dla nas olbrzymie wyzwanie strategiczne i kreatywne. Jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli obsługiwać full serwisowo jedną z najlepszych marek kaw na świecie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.