MRM Momentum Group przejęło działania full service BTL dla marki NESCAFE

Opublikowano: 21 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Marka NESCAFE od wielu lat w różnych krajach świata obsługiwana jest przez agencje należące do Grupy McCanna. Działania międzynarodowe prowadzone są zarówno w obszarze ATL jak i BTL, dzięki czemu strategia komunikacji marki w obu tych obszarach osiąga wysoki poziom synergii.

W br. należąca do Grupy McCanna firma marketing services MRM Momentum Group rozpoczęła obsługę full serwisową tej marki w zakresie strategii, kreacji i realizacji projektów BTL. Agencja odpowiedzialna jest za promocję sprzedaży, field i event marketing oraz za marketing bezpośredni. Przejęcie przez MRM Momentum Group usług full service jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy z obszaru merchandisingu dla innych marek z portfolio firmy Nestle.

Do tej pory MRM Momentum Group prowadziło projekty merchandisingowe dla: AfterEight, Goplany, KitKata, Liona, NANa, NESCAFE, Kaszek Nestle, Nesquika (bez płatków), Winiar oraz projekty z zakresu channel marketingu dla kawiarenek – Cafe NESCAFE.

W br. MRM Momentum Group prowadzi szereg działań samplingowych dla NESCAFE 3 w 1, NESCAFE GOLD i NESCAFE Classic oraz działania z zakresu promocji sprzedaży dla wszystkich wariantów kawy NESCAFE. Celem działań jest 'doświadczenie marki' przez konsumentów. Działania kierowane są do kilku segmentów i są prowadzone na terenie biurowców (suchy sampling), uczelni wyższych oraz sieci supermarketów w całej Polsce (Carrefour, Makro Cash & Carry, Real, Tesco), a także podczas imprez okolicznościowych. Rokrocznie odbywają są także działania skierowane do miłośników kina.

NESCAFE jest sponsorem festiwali filmowych w Cieszynie, Kazimierzu oraz sponsorem głównym Miedzynarodowego Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Podczas festiwali odbywają się degustacje kawy NESCAFE. Koncepcja kreatywna działań samplingowych przygotowana przez MRM Momentum Group jest spójna z globalną strategią komunikacji marki NESCAFE.

Group Account Director MRM Momentum Group, Aldona Borecka powiedziała: Jest to dla nas olbrzymie wyzwanie strategiczne i kreatywne. Jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli obsługiwać full serwisowo jedną z najlepszych marek kaw na świecie.

Sylwester KozakMRM Momentum Group przejęło działania full service BTL dla marki NESCAFE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.