Wedel powierzył agencji interaktywnej MRM Worldwide przygotowanie strony internetowej i kampanii internetowej promującej „Duety” – nowe, dwu smakowe czekolady. Wybór agencji interaktywnej został dokonany w drodze przetargu.
Głównym zadaniem MRM Worldwide było przygotowanie atrakcyjnego i kuszącego serwisu internetowego, który w interaktywny sposób wypromuje nowe czekolady z portfolio Wedla, a także kampanii internetowej.
Działania w Internecie są istotnym elementem strategii komunikacji marki Wedel. Dotyczy to szeregu aspektów – od nowej strony www.wedel.pl będącej serwisem typu hub, który poza dostarczeniem informacji i rozrywki prowadzi interaktywny dialog z internautami oraz buduje społeczność wokół marki, poprzez działania w nowych mediach typu FB, po propozycje takie jak wprowadzana strona www.owocoweduety.pl.
Serwis www.owocoweduety.pl wystartował 22 lutego 2010r. i łączy informacje o „Duetach” z dynamiczną grą, w której można wcielić się w wybrany owoc i kierować jego krokami, powtarzając sekwencję w coraz to szybszych i skomplikowanych rytmach.
Celem naszego klienta jest pokazanie konsumentowi niepowtarzalnego i magicznego świata czekolad „Duety” Nasze działania mają podkreślić i zwizualizować przyjemność, która kryje się w nowych, dwusmakowych czekoladach. – wyjaśnia Izabela Walczyk, Account Manager w MRM Worldwide.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.