Agencja interaktywna MRM Worldwide, we współpracy z agencją White Rabbit, dokonała liftingu serwisu nicdodac.pl dla Wyborowej SA, producenta wódki Luksusowej.
Nicdodac.pl to strona internetowa promująca markę Luksusowa, skierowana głównie dla mężczyzn. MRM Worldwide była odpowiedzialna za przeprojektowanie grafiki w serwisie, a ponadto nakręcenie filmów z barmanem, który wita internautów na stronie i przeprowadza ich przez jej zawartość.
Najistotniejszym elementem zmian jest stworzenie konkursu, w którym główną nagrodą jest roczna pensja w wysokości 5000 zł. Osoby, które chcą wziąć udział w konkursie muszą w formie sms-a, zdjęcia, tekstu lub filmu odpowiedzieć na jedno pytanie: „Kim jest dla Ciebie Twój barman?”. Internauci mogą głosować na najciekawsze uzasadnienia, a wśród najlepiej ocenianych jury wybierze zwycięzcę. Ponadto 10 najciekawszych uzasadnień zostanie nagrodzonych kursem barmańskim, a codziennie do wygrania są nagrody gwarantowane. Konkurs rozpoczął się we wrześniu i potrwa dwa miesiące.
Serwis w nowoczesny sposób wykorzystuje multimedia i wzmacnia wizerunek marki. Na stronie można zagrać w kilka typowo męskich gier, posłuchać męskich rozmów i poznać historię marki Luksusowa. – mówi Bożena Kapka, Project Manager w MRM Worldwide.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!